|
...מה שבחורות אוהבות (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| markfeldman |
עפ"י נסיוני, בנות חולות על סאדו-מאזו.
וכמובן התנוחה הכי מועדפת עליהן:
D O G G Y ! |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by markfeldman
וכמובן התנוחה הכי מועדפת עליהן:
D O G G Y ! |
lo yodea ma im banot - DOGGY zohi tnucha ha'ahuva alai!!!:D |
|
|
| Eitan E |
| quote: | Originally posted by taltul
lo yodea ma im banot - DOGGY zohi tnucha ha'ahuva alai!!!:D |
וואלה טלטול מה אתה אומר עושים עליך דוגי
תראה מזה כל יום אנחנו מגלים צדדים נוספים באישיות שלך
:D :toothless |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | lo yodea ma im banot - DOGGY zohi tnucha ha'ahuva alai!!! |
לא יודע, אני מעדיף לראות את בת זוגתי פנים מול פנים... |
|
|
| DJ-BON_v2 |
| quote: | Originally posted by yaman
הצלפות בתחת!
זה פנטזיה בלי עין הרע שתיתקיים לי
אין על מישוש תחת זה החלק הכי בשרני שיש בגוף של האשה |
:tongue3 |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by markfeldman
לא יודע, אני מעדיף לראות את בת זוגתי פנים מול פנים... |
כנראה שפשוט לא כדאי לראות את הבת זוג של טל פנים אל פנים:toothless |
|
|
| taltul |
| quote: | וואלה טלטול מה אתה אומר עושים עליך דוגי
תראה מזה כל יום אנחנו מגלים צדדים נוספים באישיות שלך
|
hhhh...go study micro economics if u want to understand what is the real DOGGY!:D
| quote: | | לא יודע, אני מעדיף לראות את בת זוגתי פנים מול פנים... |
walla shigra ahi...
pashut kacha yoter noah gam lelatef la et hachaze :)
+ kacha gam hi nehenet achi arbe
[best chance to get to her g-spot that's why!]:) |
|
|
| Eitan E |
טלטול לא נראה לי שכדאי שתרשום באנגלית בטרד הזה כי לא נראה לי שסוואמפר יאהב את מה שהוא יראה
:nervous: |
|
|
| markfeldman |
| quote: | walla shigra ahi...
pashut kacha yoter noah gam lelatef la et hachaze
+ kacha gam hi nehenet achi arbe
[best chance to get to her g-spot that's why!] |
יש הרבה במה שאתה אומר אבל.... זה טכני מידי...
| quote: | | טלטול לא נראה לי שכדאי שתרשום באנגלית בטרד הזה כי לא נראה לי שסוואמפר יאהב את מה שהוא יראה |
חחחחחחחחחח עדיף שהוא ימשיך לכתוב באנגלית מג'וברשת.... |
|
|
| Eitan E |
| quote: | Originally posted by markfeldman
יש הרבה במה שאתה אומר אבל.... זה טכני מידי...
חחחחחחחחחח עדיף שהוא ימשיך לכתוב באנגלית מג'וברשת.... |
התכוונתי לאנגלית הלא מג'וברשת |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Eitan E
טלטול לא נראה לי שכדאי שתרשום באנגלית בטרד הזה כי לא נראה לי שסוואמפר יאהב את מה שהוא יראה
:nervous: |
ma keilu ze she'al ha'nekudat ha'`g`?:)
aval ein po klalot o masheu... |
|
|
| Black-Dragon |
סחתיין על הרעיון אבל ראסמי זה שונה מבחורה לבחורה
כל אחת עושה לה טוב משהו אחר
פשוט תן את המיטב חח |
|
|
|
|