|
...מה שבחורות אוהבות (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Eitan E |
| quote: | Originally posted by taltul
ma keilu ze she'al ha'nekudat ha'`g`?:)
aval ein po klalot o masheu... |
אוקיי אין קללות אבל אני חושב שאם סוואמפר היה רוצה שאנשים היו ידברו על זה הוא היה פותח בעצמו טרד הנוגע לדבר
אבל בכל מקרה אם יהיו בעיות אפשר להגיד שדיברנו על טראק של
ג'י ספוט - יש יוצר כזה |
|
|
| DJ Alex E. |
| טל זה משגע אותי העברית-אנגלית הזאת !תסדר כבר את המחשב:crazy: |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
טל זה משגע אותי העברית-אנגלית הזאת !תסדר כבר את המחשב:crazy: |
me either!!! |
|
|
| YoraY |
טל אני יודע שזה קשה אבל עדיף שתקצר כמה שיותר בדבריך עם האנגלית הזו...
זה לא נעים לקריאה :\
ותכלס על כל משפט אני מדלג... |
|
|
| DJ-BON_v2 |
| quote: | Originally posted by taltul
[best chance to get to her g-spot that's why!]:) |
הכל הנפצה. אין כזה דבר נקודת הג'י.. =) הנפצה של נשים! |
|
|
| yaman |
| איפה נמצאת נקודת הג'י אצל האשה ? |
|
|
| skelz |
| quote: | Originally posted by yaman
איפה נמצאת נקודת הג'י אצל האשה ? |
עמוק בכוס? :)
חחחח
כוסעמק עשינו מזה טרד מין אחושמרוטה
איזה לא נעים אם אלונה והשאר יבואו ויקראו את זה
ו.. יוראי איך זה שהטרדים שלך הם תמיד כזה סיפור הצלחה? יא רעעעעע |
|
|
| Rising |
| בואנה ויטלי ..יש לנו כמעט אותו ראש שזה מגיע לבנות... |
|
|
| yaman |
צודק זה באמת טרד מין לא יפה
אבל.....
איפה זה עמוק בכוס? |
|
|
| skelz |
משהו כמו 7-8 סנטימטר למעלה בתוך הכוס אם אנלא טועה
תריץ חיפוש תמונות בגוגל על גי ספוט :P |
|
|
| Eitan E |
| quote: | Originally posted by skelz
משהו כמו 7-8 סנטימטר למעלה בתוך הכוס אם אנלא טועה
תריץ חיפוש תמונות בגוגל על גי ספוט :P |
משקיען ,בעתיד תהיה גניקולוג
:toothless |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Rising
בואנה ויטלי ..יש לנו כמעט אותו ראש שזה מגיע לבנות... |
רסמי:)
לגבי נקודת הג'י - תאמינו לי היא קיימת וזה הוכח גם לפני המון זמן...נמצאת ב"דופן" העליון של הכוס...לכן כשעשוים את זה בדוגי אז יש מצב למגע הקרוב ביותר עם אותה נקודה...למה אמרתי "יש מצב" כי זה לא בטוח שתגיעו אליה בכזאת קלות...
הטיפ הוא : נקודת ג'י נמצאת קצת שמאלה ולא בכיוון הישיר הכוס לכן כשחודרים מאחורה השתדלו לעשות זאת בזווית מסויימת....
:D!!!!נ''ב: חזרתי |
|
|
|
|