| eXeTik |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
skelz אתה טועה בגדול
נראה לי מר רונן הוא הבנאדם הכי לא שפוי פה!!
חחחחחחחחחחח הרגת אותי עם הקטע של הפלוץ
אני חייב להודות שזה רעיון לא רע...אבל אתה עדיין לא שפוי!:toothless |
פעם בזמנו היו אנשים הרבהההההההההה יותר שרוטים פה בפורום, יש מצב עם הפז"מ שהפכתי להיות הכי שרוט?!
אם כן כ-ב-ו-ד!
למרות שאני עדיין מוריד את הכובע בפני אריאל |
|
|