|
...מה שבחורות אוהבות (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| DJ-BON_v2 |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
יאקקקק
אני כבר מריח את הדגים המתים מפה.........:rolleyes: |
יותר כמו ביצים רקובות א-לה צואה |
|
|
| RoMNeT |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
יאקקקק
אני כבר מריח את הדגים המתים מפה.........:rolleyes: |
חח זה אומנם לא היה ריח נעים ואני יוותר אליו להבא אבל עדיין זה עוד ריח שאפשר איך שהוא לסבול במיוחד כאשר אתה יודע שאתה הולך להנות עוד כמה דקות :p |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by YoraY
;) תזהר שלא תפליץ עליך בסתר |
חחחחחחחחחחחחחחחחחח!!
:stongue: :haha: :haha: :stongue: :haha:
ענק!
אקיצר מה נסגר? אני המלקק המוצהר היחידי פה?
טלטול- נראה לי חסר לך עוד פוסטים כדי שתוכל לשנות את הכותרת
תנסה- זה בפרופיל, איפה שאתה משנה את החתימה |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by RoMNeT
חח זה אומנם לא היה ריח נעים ואני יוותר אליו להבא אבל עדיין זה עוד ריח שאפשר איך שהוא לסבול במיוחד כאשר אתה יודע שאתה הולך להנות עוד כמה דקות :p |
ראסמי אחי
מבחינת הטעם - אין ממש טעם...... רק בהתחלה.....
מבחינת הריח - בהתחשב במה שאתה מקבל ממנה עוד שניה, זה סביר ביותר
זה מחרמן אותן בטירוף! :D |
|
|
| KrazyDJs |
יש טעם..מוזר כזה קצת..
לא'דע...
כנראה זה משתנה מבחורה לבחורה...
כל מקרה זה מחרמן אותן אחשורמוטה , בזה אני חייב להסכים ;) |
|
|
| yaman |
עדכון:
טל אני לא אשבור לך את המצלמה אל תדאג;) |
|
|
| DJ Alex E. |
חחחח איזה לקקנים
פחד אלוהים
אותי אישית זה מגעיל....יש יותר סיכוי שאני אקיא על מישהי מאשר ארד לה
להביא לה ביד אצבעות דברים זה סבבה אבל לרדת למישהי מגעיל אותי...לא עשיתי ולא מתכוון לעשות |
|
|
| KrazyDJs |
אלכס, אתה פשוט לא יודע מה אתה מפסיד..
זה תענוג
;) |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
אלכס, אתה פשוט לא יודע מה אתה מפסיד..
זה תענוג
;) |
לא לא...זה בגלל שהוא ערס ואגואיסט כלפי הבחורות - ואני לא מבין ת'קטע...ככה רוב הבנים בעולם...האגו הגברי המזדיין תמיד צץ כשלא צריכים אותו בכלל...
"יש ת'קטע של "מה אני?מה פתאום?
אני כל כך אבל כל כך לא מבין את הבנים האלה...זה שיא של האנוכיות כלפי
...הבחורה...וזה ממש לא בסדר לדעתי |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by taltul
לא לא...זה בגלל שהוא ערס ואגואיסט כלפי הבחורות - ואני לא מבין ת'קטע...ככה רוב הבנים בעולם...האגו הגברי המזדיין תמיד צץ כשלא צריכים אותו בכלל...
"יש ת'קטע של "מה אני?מה פתאום?
אני כל כך אבל כל כך לא מבין את הבנים האלה...זה שיא של האנוכיות כלפי
...הבחורה...וזה ממש לא בסדר לדעתי |
אחי אל .... , אתה עושה את זה כי אתה נהנה מזה בעצמך, ולא מתוך כבוד לבחורה |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | אחי אל .... , אתה עושה את זה כי אתה נהנה מזה בעצמך, ולא מתוך כבוד לבחורה |
לא נכון.
לפחות לא אצלי...
יש משהו מרגש בזה (אולי) אבל אני נהנה לראות את בת זוגתי נהנית..
זה פשע ?!? |
|
|
|
|