|
N-Joy: The Festival (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Dank u :) Jij geeft ze tenminste weg als je er niets mee doet, je kan er iemand mee blijmaken. 90% van NL die wil meteen GELD GELD GELD en alles verkopen verkopen verkopen.
Als ik weer wat over heb qua gastenlijst krijgt u vanzelfsprekend ook gewoon een kaartje/plaats van mij. |
hangt ervanaf wie ze krijgt bij mij... voor 2 MysteryLand kaartje die ik had gekregen van ID&T heb ik ze gewoon verkocht aan een vriend van Verdine, had ik in ieder geval mijn geld van het kaartje terug:) Voor Capital heb ik mijn eigen kaartje gewoon weggegeven aan Rembrand (vriend van total woot) en het gewonnen kaartje voor mezelf gehouden, gewoon omdat het zo'n lieve jongen is:cool: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Optimus
hangt ervanaf wie ze krijgt bij mij... voor 2 MysteryLand kaartje die ik had gekregen van ID&T heb ik ze gewoon verkocht aan een vriend van Verdine, had ik in ieder geval mijn geld van het kaartje terug:) Voor Capital heb ik mijn eigen kaartje gewoon weggegeven aan Rembrand (vriend van total woot) en het gewonnen kaartje voor mezelf gehouden, gewoon omdat het zo'n lieve jongen is:cool: |
Ja bij mij ook hoor.... Aan bekenden geef ik ze zo weg (zoals bv ook vaak gebeurt bij gastenlijstplekken die over zijn: Awakenings aan Totalwoot/Parthardy, bij Sasha aan JP etc, Exposure en weet ik veel hoeveel feesten nog meer aan jou :p). Bij een Everybody heb ik hem wel een keer verkocht, gast kende ik niet echt (via via) dus kon ik wat gratis drinken :)
Ach ja, de ene keer help jij diegene aan kaarten, de andere keer is het andersom. Handig toch? |
|
|
| Menno |
Dank je
Op de site van Coca Cola kun je ook kaartjes winnen. Eerst even die moeilijke vraag beantwoorden :)
http://www.cocacola.nl/njoy/
 |
|
|
| kolkiewolkie |
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat ik me ook volgend weekend niet hoef te vervelen :D :D |
|
|
| Tim81 |
| Straks krijg je nog tickets bij een pak waspoeder! Postbank, Coca Cola, ID&T iedereen geeft kaarten weg...:p N-Joy heeft dus ook een zonnige toekomst:o Eens maar nooit weer! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Tim81
Straks krijg je nog tickets bij een pak waspoeder! Postbank, Coca Cola, ID&T iedereen geeft kaarten weg...:p N-Joy heeft dus ook een zonnige toekomst:o Eens maar nooit weer! |
Dat zou ik niet te snel zeggen hoor. Eerste keer iss altijd moeilijk. Als het verder wel geslaagd is komt er mond op mond reclame etc en grote kans dat er dan de volgende keer veel meer kaarten worden verkocht. |
|
|
| magrec |
hehe of iedereen wacht weer totdat er gratis kaarten worden aangeboden...:p
owja de kaartuitdeelactie via id-tmag is afgelopen (wegens enorm succes :p) |
|
|
| New Wave |
| Ejh, mag ik niet mee ;) ik heb een weekend vrij :D |
|
|
| eieregooie |
| Hmm... ik heb geen studentenrekening meer... En die coca cola site lijkt niet meer te werken? Jammer... Ergens anders nog mogelijkheden? Wil er toch wel heen eigenlijk de zondag :) |
|
|
| Chicane |
| Bij het registreren van het ID&T Releaseboek 2 kaarten N-Joy voor op de zondag ontvangen... iemand geintereseerd? |
|
|
| SnuggLe |
Ja hoor, ik wil er wel eentje Paul!
Tim, jij de ander?
Anke, JP en ik gaan wel even kieken :D Harmen volgensmij ook! |
|
|
|
|