return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
N-Joy: The Festival (pg. 4)
View this Thread in Original format
magrec
quote:
Originally posted by SnuggLe
Je kan maybe van mij krijgen, heb er maybe 1 over.
Wij gaan 90% zeker even kijken, ligt eraan hoeveel we moeten reizen en hoelaat we weer terugzijn. Gaan we morgen ff kijken.

Bram kun je anders niet bij je schoonfamilie in apeldoorn slapen :p hehe dan kan ik je nl wel meenemen met de auto naar sixflags..
Flipper01
Ik heb kaartjes voor zowel de zaterdag als de zondag :D
Ik zie wel even wat ik ga doen, maar zal waarschijnlijk beide dagen wel even komen kijken.
SnuggLe
quote:
Originally posted by magrec
Bram kun je anders niet bij je schoonfamilie in apeldoorn slapen :p hehe dan kan ik je nl wel meenemen met de auto naar sixflags..

Dat ga ik 99% zeker ook doen, en ik hoopte stiekem ook dat we met je mee konden rijden ;)

Oh, kaarten hier voor de zondag zijn ook binnen. Dus JP, je hebt een kaartje over ;)

Maareh.. TA meeting doen? :D
Gaanw e met zijn allen de BrEeZaH's bespreken en er 1tje drinken, en ID&T afzeiken! :p
eieregooie
En hoepels kijken :D :crazy:
magrec
quote:
Originally posted by SnuggLe
Dat ga ik 99% zeker ook doen, en ik hoopte stiekem ook dat we met je mee konden rijden ;)

Oh, kaarten hier voor de zondag zijn ook binnen. Dus JP, je hebt een kaartje over ;)

Maareh.. TA meeting doen? :D
Gaanw e met zijn allen de BrEeZaH's bespreken en er 1tje drinken, en ID&T afzeiken! :p

Ik ga lekker de hele dag in het cooldowncafé zitten met een colaatje :p hehe maar goed ik heb 95% zeker de auto mee ik spreek je morgen daar wel ff over op msn ;)
Smirnoff
Gaan d,r eigenlijk wel mensen zaterdag ??

Of sta ik daar in m,n eentje bij de heideroosjes :D:D
Magic83
Weet iemand hoelang de pendelbussen er over doen ? Staat nergens op de sites...
jp
De stemming zit er goed in (id&t radio) dus dat zal morgen ook wel zo zijn. Aangezien niemand heeft betaald is er geen reden om te klagen behalve over het weer.

Denk morgen om 13:00 daar te zijn. Hoe laat meeten?
dj_spare
wij (bartez, dj_spare, phortje en een andere dakduif) komen rond een uurtje of 15.00 aan :)
BaRTeZ
meeting, wie wat waar waarom? :D

eieregooie
We bellen... :D

Hoop er rond een uur of 2 te zijn... :)
magrec
Jah Ik, Bram en Anke zijn er ook rond 13:00
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Privacy Statement