return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
N-Joy: The Festival (pg. 6)
View this Thread in Original format
Cosmic
quote:
Originally posted by jp
Mijn foto's online:

HIER

http://www.sucksation.tk :toothless

Jong

en

Oud

vermaakten zich dus wel....
dj_spare
't was wel een geinig feessie... niet super, maar toch wel aardig, ik had het toch iets groter verwacht. Volgensmij waren er zoveel mensen met gratis kaartjes, gewoon puur een investering voor volgende keer... ligt totaal aan de lineup of ik volgend jaar ga. Marco V ownde de keet in ieder geval behoorlijk, ook Roog ging op het einde aardig goed! Lucien Foort draaide ook weer meesterlijk, met meesterlijke platen zeg!! Ik hoorde inderdaad dat het volgend jaar een vervolg krijgt.. ben benieuwd.

Iemand trouwens nog die heliumballonnen ingeademt? Voelde me net een smurf :toothless
eieregooie
Heb me eerlijkgezegd best vermaakt vandaag, maar wel goed dat t gratis was ;)

eerst beetje rondgehobbelt, beetje Do, beetje Bram, Anke, Harmen en JP, beetje Glanis, beetje Laidback Luke, beetje patat en burgers, beetje in de zon liggen, beetje Marco V, beetje Ramoontje, beetje Kane, beetje Lucien Foort...

Ja, heb me zondag weleens minder goed besteed :)

+ aantal TA's gezien weer
+ Do (lekker buikje)
+ Zon (mooie vrouwen)
+ Marco V (en Luke en Lucien ook :) )
+ Kane, met nieuwe liedjes :D

- beetje zootje (qua opzet van t festival... TE gevarieerd dus...)
- GEEN Kolkie en Spare gezien
- duf publiek, weinig sfeer... muv Kane die het "hippe ID&T publiek" zoals Dinand dat zo mooi zei uiteindelijk toch aan het springen kreeg en Lucien Foort waar de stemming er gewoon ERG goed in zat.
- - - - - - - Net zolang wachten om van het parkeerterrein af te komen als dat de werkelijke terugreis duurde. Een uur dus... (bijna dan... :p )
Creamfields23
Aan de foto's te zien lijkt me dit wel een leuk dagje uit om te chillen. Raar eigenlijk :p

quote:
Originally posted by eieregooie
+ Kane, met nieuwe liedjes :D

Ik heb toen met audioblast een tof nummer gehoord Faithfullness zit een erg lekere gitaar melodie in. Ik hoop dat er nog iets in de dance scene mee gedaan gaat worden.
magrec
Hehe JP die laatste foto....ik dacht dat je accu op was...;)
Ik was zo weg van het terrein trouwens niks wachten gewoon op tijd weggaan :p
Ruben_Dubbink
Heb me wel goed vermaakt eigenlijk;

leuk feestje, gevarieerd publiek,
- goeie optredens van Anouk en Kane
- gratis kaartjes (waarvoor nogmaals dank aan Kolkie)
- Laidback Luke en Marco V waren lekker bezig...
alleen jammer dat het geluid wat zacht stond bij Marco V...
dj_spare
quote:
Originally posted by eieregooie
- GEEN Kolkie en Spare gezien

hehe ik had jou nog wel gezien in de ID&T tent... maar ik was te lam om naar je toe te lopen ehehehehehe :toothless
kolkiewolkie
Ik vond het weer een leuk feestje :toocool: :) ! Wederom beter dan vooraf op papier ingeschat en gewoon een gezellig en leuke dag uit gehad :cool: . Ook vond ik die afwisseling eigenlijk wel goed, als je dan even in de dancetent uitgekeken was (hetgeen overigens niet nodig was aangezien de dj's die er draaiden eigenlijk allemaal best goed bezig waren en slechts korte momenten verveelden) je gewoon even rond ging sjokken. Helaas heb ik Ruben (Ei) niet gezien (wel gezocht), evenals JP, maarja, ik weet niet eens hoe die gek er uitziet (ik schat op dit moment zelfs in dat ie gewoon bij Harmen, Bram en Anke aan stond :toothless ). Wel ben ik Jochem en Tamar tegengekomen, en dat was toch alweer een tijdje geleden :) . Veel leuke dingetjes gezien, Anouk was best geinig, Kane was ook zeer ok, indrukwekkend moment dat ie dat ene nummer niet kon spelen van emotie :eek: (tenminste, zo leek het mij) en wat ik ook top vond was de afwisseling van het publiek: I like that :cool: ! Verder nog een geniaal fotomoment gezien: in die voetbalarena werd er een EK-wedstrijd uitgezonden op een scherm op een meter of 4 hoog. Weinig ruimte en er zat dus echt 200 man aandachtig naar boven te kijken. Als er dan niets (qua tentdoek) voor zit is dat echt een heel grappig gezicht :happy2: .

Nee, leuk feestje, lekker staan springen ook op luke, marco en lucien (lang niet meer gehoord maar nog steeds :eyespop: ).

Minpunten: verkeer na afloop. Weliswaar sloot ik in een goede rij aan maar duurde het vrij lang en werd ik binnenin eventjes vrij kwaad toen 1 of andere RANDDEBIEL in z'n leasegolfie echt LOMP bij alles en iedereen langsging en zich overal tussendoor perste :mad: . Hij had echt geluk dat ik 'm pas in de gaten kreeg toen ie mij al voorbij was :whip: .
Ruben_Dubbink
quote:
Originally posted by FunkySimon
dat meen je niet...ik heb de piep nog in me oren:D echt een lekkere harde set

vooral in het begin van de set kon ik gewoon met Kolkiewolkie praten...en voordat HIJ iemand verstaat :D :D
SnuggLe
Oke mijn foto's zijn eindelijk ook online. Kijk en vergelijk, oftewel veel dezelfde als JP, maar dat deden we om onze cams te vergelijken :D

Dus:

http://home.student.utwente.nl/b.kampschreur/njoy

Links nog net die maat van JP

Ja ja ja ja! :)

Ja ja harmen, geef maar toe! :)

Dj Joooooooooopie! :)

kolkiewolkie
quote:
Originally posted by FunkySimon
ik wilde wat neerzetten maar ik doe wel alleen dit:

:crazy: :eyespop: :tongue3 :tongue2

Kan en wil ik niks aan toevoegen :D