return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
N-Joy: The Festival (pg. 3)
View this Thread in Original format
eieregooie
Wheeeeh... Ik wil ook :p
SnuggLe
quote:
Originally posted by eieregooie
Wheeeeh... Ik wil ook :p

Nou, ga mee dan! :)
D'r zijn vast wel ergens kaarten over!
Wordt het een gezellig TA-feestje ;)
Met Tim, Harmen, JP, Ei, Anke en ikkuh! :D
eieregooie
Jaa, ik heb al allemaal prijsvragen ingevuld :D En ik ken vast wel mensen met een studentenrekening :)
TranceFool
Als je niks kan regelen heb ik nog wel kaarten voor je Ei. Ik heb ook die gegevens bij de Postbank ingevuld, maar zoals het er nu naar uitziet ga ik toch niet. Dan stuur ik ze wel op, laat het nog wel weten :)
SnuggLe
En maybe heb ik er nog wel 1 over en die kan je dan ook GRATIS krijgen natuurlijk
Chicane
Bram: Wil je ze allebei of maar 1 tje?
SnuggLe
quote:
Originally posted by Chicane
Bram: Wil je ze allebei of maar 1 tje?

1tje, JP had de andere voor mij blijkbaar...!
Maar wacht maar even Paul, kijk anders eerst of je iemand anders blij kan maken. Je kan hem eventueel donderdag ook nog opstruen, niet? :)
Want ik heb het via de postbank geprobeerd (Anke zit daar), dus dan hoeft het maybe niet eens.

JP, ga je nog wel dan...?
En wie gaat er nou zeker?
Ik wil wel even gaan lachen daar :D

Ei, ga je mee??????????????????????????????? :)
jp
Yep, me is there

Zondag line-up is best interessant trouwens... :)
eieregooie
Jajaja... ik ga zeker, als ik een kaartje heb natuurlijk... Of ik ook daadwerkelijk met de TA Clan mee reis weet ik nog niet, ligt eraan hoeveel vriendjes er verder nog mee gaan, en wat die willen... Maar ik zie jullie ongetwijfeld daar iig :)
SnuggLe
Je kan maybe van mij krijgen, heb er maybe 1 over.
Wij gaan 90% zeker even kijken, ligt eraan hoeveel we moeten reizen en hoelaat we weer terugzijn. Gaan we morgen ff kijken.

dj_spare
quote:
Originally posted by FunkySimon
ben benieuwd wat voor set marco v zal neerzetten. Een hitjes set of gewoon nieuwe onbekende platen net als op strike one..

hopen dattie OF prog draait OF lekker gaat knallen... als Bang Bang maar voorbij komt :D :D
jp
R o l l C a l l

jp
...
...
...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Privacy Statement