return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 
studenten!
View this Thread in Original format
Vizay
egentligen en grymt onödig tråd men jag e bara så grymt nöjd idag :D

äntligen är 12 års studier till ända! (jaja, blir ju mer plugga sen) :p


grattis till alla er andra också som tar studenten (e säkert nån mer än jag) :)
CJ InterCity
*hojtar till*

jovars, på måndag är det äntligen slut för min del :D dock ska jag inte ut och hojta som alla andra, nej jag ska hem och sova för tisdag morgon drar jag till Hamburg och firar PÅ RIKTIGT :p
Dioxys
grattis vizay och ni andra som tar studenten iår! :)
tobo99
Nu kan du ju mixa in "För vi har tagit studenten" i nästa set :D
mjz
quote:
Originally posted by tobo99
Nu kan du ju mixa in "För vi har tagit studenten" i nästa set :D


:D

grattis!
dbl
GRATTIS :)
Gate 42
Grattis! :D

Hoppas du är ute och festar loss rejält nu! Det hör ju studenten till så att säga :crazy:
Laszlo
Tja, det är väl bara att gratulera! Kommer aldrig glömma studenten - de absolut roligaste två dagarna i hela mitt liv. Hade så obeskrivligt skoj så det finns inte...något jag unnar alla...bror min tar också studenten nästa fredag....ungen är fan på klasseresa nere på Cypern nu....*avis*
ShyTrance
grattis! :D

min brorsa o tre kusiner tog också studenten i år känner en massa som gjorde det i år :)

fyfan va ni e bra :p
jeremy1984
Grattis på studenten då :)
Studenttiden glömmer man nog aldrig... (kommer iaf ihåg den nu efter ett heeeelt år :p) Sista veckan var verkligen helt galen.. så passa på o njut! :crazy:

ScuL
oj det var redan 5 sedan jag tog min :eek: ('99)
men gratulerar vizay o alla andra ;)
DjAviander
Grattis alla! Personligen har jag 3 år kvar då.. :/
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement