|
studenten!
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
egentligen en grymt onödig tråd men jag e bara så grymt nöjd idag :D
äntligen är 12 års studier till ända! (jaja, blir ju mer plugga sen) :p
grattis till alla er andra också som tar studenten (e säkert nån mer än jag) :) |
|
|
| CJ InterCity |
*hojtar till*
jovars, på måndag är det äntligen slut för min del :D dock ska jag inte ut och hojta som alla andra, nej jag ska hem och sova för tisdag morgon drar jag till Hamburg och firar PÅ RIKTIGT :p |
|
|
| Dioxys |
| grattis vizay och ni andra som tar studenten iår! :) |
|
|
| tobo99 |
| Nu kan du ju mixa in "För vi har tagit studenten" i nästa set :D |
|
|
| mjz |
| quote: | Originally posted by tobo99
Nu kan du ju mixa in "För vi har tagit studenten" i nästa set :D |
:D
grattis! |
|
|
| Gate 42 |
Grattis! :D
Hoppas du är ute och festar loss rejält nu! Det hör ju studenten till så att säga :crazy: |
|
|
| Laszlo |
| Tja, det är väl bara att gratulera! Kommer aldrig glömma studenten - de absolut roligaste två dagarna i hela mitt liv. Hade så obeskrivligt skoj så det finns inte...något jag unnar alla...bror min tar också studenten nästa fredag....ungen är fan på klasseresa nere på Cypern nu....*avis* |
|
|
| ShyTrance |
grattis! :D
min brorsa o tre kusiner tog också studenten i år känner en massa som gjorde det i år :)
fyfan va ni e bra :p |
|
|
| jeremy1984 |
Grattis på studenten då :)
Studenttiden glömmer man nog aldrig... (kommer iaf ihåg den nu efter ett heeeelt år :p) Sista veckan var verkligen helt galen.. så passa på o njut! :crazy: |
|
|
| ScuL |
oj det var redan 5 sedan jag tog min :eek: ('99)
men gratulerar vizay o alla andra ;) |
|
|
| DjAviander |
| Grattis alla! Personligen har jag 3 år kvar då.. :/ |
|
|
|
|