|
De Soundstation Thread
|
View this Thread in Original format
| SilentEagle |
Aangezien het aantal Hasselaars & aanverwanten hier maar blijft toenemen, en ik het enorm belachelijk vind dak eerst een half uur naast Desperatos-X heb staan luisteren vorige week voordat Tom me duidelijk maakte dak die mens eigenlijk wel kende: De Soundstation Thread.
Post hier wanneer ge daar zijt, want samen plaatjes zoeken is altijd leuker dan alleen. :)
Wat mezelf betreft, mss morgen, mss dinsdag... Hangt er wat vanaf. |
|
|
| Myst3ria |
| Leuk idee deze thread ;) Kdenk dat ik morgen even langsga na mn werk, maar da's pas om kwart voor vijf, een redelijk f*cked up uur dus :D |
|
|
| eieregooie |
| Ik zou er ooit draaien, met FredNova, maar helaas flikte me pa het om de dag ervoor de auto onklaar te maken :( Nog nooit geweest dus... Maybe volgende Hasselt meeting? :) |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| ik zal pas gaan na de examens ... dus pas na den 22ste juni ... btw, nice idea :) |
|
|
| SilentEagle |
| En binnen drie maand, als Gert & Gery merken dat we der altijd met een hoop zijn, vragen we groepsreductie. :thepirate :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| Na de examens ga ik toch ook is een tripje richting Hasselt maken denk ik... |
|
|
| pooley |
| Idem , als ik geld heb. |
|
|
| FredNova |
doen!
ik ga er sinds het open is, the place to be! |
|
|
| pooley |
Xtrazone in Brussel wordt anders wel ee nzeer goede concurrent.
Prijs is miniem, 8€de plaat, en tis centraal gelegen.
De trance komt er ook meer en meer aan te pas dwz ze verkopen ... |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by pooley
Xtrazone in Brussel wordt anders wel ee nzeer goede concurrent.
Prijs is miniem, 8€de plaat, en tis centraal gelegen.
De trance komt er ook meer en meer aan te pas dwz ze verkopen ... |
en hoe komt dat denk je, door mijn gezaag :p ;) |
|
|
| Tiger777 |
| maar toch, extrazone slaagt zijn prijzen op. Ik weet dat toen ik mijn eerste plaatjes kocht, de normale prijs 7.50€ was, nu al 8. En het aanbod, mja, blijft toch vrij beperkt. Ik denk niet dat ik tot hasselt ga, tenzij er een échte meeting is. Hasselt kost mij al 11€ aan trein en voor dat geld laat ik de plaatjes hier leveren... |
|
|
| pooley |
Michael als ge nog is gaat, let me know.
Gezelliger da nalleen te luisteren / snuffelen.
Weet ge al iets van Just Be? |
|
|
|
|