|
Dj's @ Beta-party (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Freezel |
| quote: | Originally posted by eieregooie
*joy* |
LOL, ik vind progressive/trance echt niet klinken als je de hele tijd met die effecten loopt te pielen. Vriend van me heeft ook zo'n 600 en die loopt er echt de hele tijd mee te spelen. Met techno klinkt het wel vet, maar met trance/prog niet ;) |
|
|
| Pumaz |
Een quote van Zabiela:
Whatever you do, don't push the flange button, it's not big and it's not clever ;)
Het is trouwens niet omdat die knopjes erop staan dat je ermee moet spelen he :p |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Het is trouwens niet omdat die knopjes erop staan dat je ermee moet spelen he :p |
Hehe, nee klopt, maar ik durf te wedden dat een aantal het niet kunnen laten :p
Laten we het hen maar uit het hoofd praten dan :D :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| Misschien hebben we te vlug gesproken, ik zou in ieder geval nog niet té hard rekenen op Pioneer gear... |
|
|
| eieregooie |
| Dateq will do :) |
|
|
| Freezel |
| Mixer maakt me niet zoveel uit, zolang er maar technics tafels en pioneer 800/1000's zijn ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Technics zullen er zeker zijn, alleen Pioneers gaat misschien wat moeilijk zijn. Allé, we kunnen ze krijgen, maar dan hebben we als verlichting alleen maar 8 Par's, en das ook niet echt bevorderlijk voor de sfeer... |
|
|
| eieregooie |
| teh Pioneers! :p :D |
|
|
| eieregooie |
| Trouwens, als er beetje vette verlichting komt, wie gaat dat bedienen dan? |
|
|
| TOR |
| ^ collectieve telepathie |
|
|
| Jasperovitsj |
^:haha:
Nah, Jack wou al gerust lichtjes doen, en ik heb toch ook een basiskennis LJ, dus dat komt zeker in orde! :) |
|
|
|
|