|
Dj's @ Beta-party (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
De datum staat vast, zaterdag 24/7 it is!! Applausje voor Gert! :D
Na het weekend volgt nog een thread met de voorlopige uren, geldzaken, medewerkers enzo! :)
Stip 24/7 in ieder geval al in jullie agenda aan! ;) |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
De datum staat vast, zaterdag 24/7 it is!! Applausje voor Gert! :D
Na het weekend volgt nog een thread met de voorlopige uren, geldzaken, medewerkers enzo! :)
Stip 24/7 in ieder geval al in jullie agenda aan! ;) |
Nie waar he... Miljaar :whip: :whip: We hebben net die dag ok e BBQ met onze zaalvoetbal, lag net iets eerder vast dan deze...:( :( :( Geen nood, ik zal m'n plicht als jurylid zeker nog doen, maar als medewerker zal ik er die dag ni bij zijn... :( :( :( |
|
|
| Jasperovitsj |
| En als party-ganger? |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
En als party-ganger? |
Als party ganger, denk'k ok ni... BBQ bij de voetbal, kunnen best wel is uitlopen /denkt terug aan de vorige... :o |
|
|
| Jasperovitsj |
| Warm jullie op die BBQ al goed op en kom dan gewoon bij ons een trance-feestje bouwen met heel de bende ;) :D |
|
|
| Tiger777 |
| 's een perfecte datum die genoteerd werd :) |
|
|
| FredNova |
doeme 24/7 zal ik er ook ni zijn
moet werken :mad: |
|
|
| emma |
ik moet 24/7 ook werken (tenzij het heeel slecht weer is; mijn werk hangt af vant weer)
maar is gedaan om 18u ofzo; dus kan daarna dan wel nog komen |
|
|
| Dark Apostle |
| Waar is die BBQ nu weer precies (ja ik ben te lui om hele thread opnieuw te lezen :p ) |
|
|
| eieregooie |
dus...
24 Juli is zeker? 100%? En van / tot hoe laat?
Dan kan ik er rekening mee gaan houden met werk...
Achteraf (en dat bedenk ik me ook nu pas :D ) is voor mij de zaterdag het minst gunstig :p Maja... ik denk wel dat t lukt :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Morgen of maandag verschijnt er wel een thread met alle info, eerst nog vergaderen! :D |
|
|
|
|