return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 
Dj's @ Beta-party (pg. 7)
View this Thread in Original format
Jasperovitsj
De datum staat vast, zaterdag 24/7 it is!! Applausje voor Gert! :D

Na het weekend volgt nog een thread met de voorlopige uren, geldzaken, medewerkers enzo! :)
Stip 24/7 in ieder geval al in jullie agenda aan! ;)
Meltoz
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
De datum staat vast, zaterdag 24/7 it is!! Applausje voor Gert! :D

Na het weekend volgt nog een thread met de voorlopige uren, geldzaken, medewerkers enzo! :)
Stip 24/7 in ieder geval al in jullie agenda aan! ;)

Nie waar he... Miljaar :whip: :whip: We hebben net die dag ok e BBQ met onze zaalvoetbal, lag net iets eerder vast dan deze...:( :( :( Geen nood, ik zal m'n plicht als jurylid zeker nog doen, maar als medewerker zal ik er die dag ni bij zijn... :( :( :(
Jasperovitsj
En als party-ganger?
Meltoz
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
En als party-ganger?

Als party ganger, denk'k ok ni... BBQ bij de voetbal, kunnen best wel is uitlopen /denkt terug aan de vorige... :o
Jasperovitsj
Warm jullie op die BBQ al goed op en kom dan gewoon bij ons een trance-feestje bouwen met heel de bende ;) :D
Tiger777
's een perfecte datum die genoteerd werd :)
FredNova
doeme 24/7 zal ik er ook ni zijn
moet werken :mad:
emma
ik moet 24/7 ook werken (tenzij het heeel slecht weer is; mijn werk hangt af vant weer)
maar is gedaan om 18u ofzo; dus kan daarna dan wel nog komen
Dark Apostle
Waar is die BBQ nu weer precies (ja ik ben te lui om hele thread opnieuw te lezen :p )
Pumaz
In Oudegem

eieregooie
dus...

24 Juli is zeker? 100%? En van / tot hoe laat?

Dan kan ik er rekening mee gaan houden met werk...

Achteraf (en dat bedenk ik me ook nu pas :D ) is voor mij de zaterdag het minst gunstig :p Maja... ik denk wel dat t lukt :)
Jasperovitsj
Morgen of maandag verschijnt er wel een thread met alle info, eerst nog vergaderen! :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 
Privacy Statement