return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 
Dj's @ Beta-party (pg. 5)
View this Thread in Original format
eieregooie
Nee, power use ;)
Pumaz
Freezel
Wanneer is de inlevertermijn geachte jury? :p
Pumaz
Straks komt een thread ;)

EDIT: zal voor morgen zijn, alles wordt duidelijk hoor. Eerst paar dingen regelen.
FredNova
leuk leuk

maar toch 1 opmerking (waardoor ik waarschijnlijk de volledige jury ga tegen mij krijgen, maar zeker ni slecht bedoeld)

ik lees hier ergens dat de jury bv zou kunnen oordelen op de volgende zaken 'beatmatching, phrasematching, key, opbouw,...'
nu ECHT NI SLECHT BEDOELD maar is dat niet wat gek dat mensen die zelf niet draaien of pas draaien of zichzelf nog ni goed genoeg vinden of eender wat daarover gaan oordelen?

*don't shoot me* *KNAL* ja lap ik lig er al uit :toothless

ik bedoel als je met demo's werkt, kan je dan gewoon niet luisteren en zeggen wel die is leuk en die is leuk

trouwens ik deel de mening van freezel en ei
ik kies ook 'anders' en wat is die anders hier voor mij: gewoon in een topic overleggen wie komt draaien...

ik ben zo niet voor dj contests, volgende info ter zijde, is helemaal niet van toepassing hier!

ik draai nu al 5 jaar voor publiek
en heb op die 5 jaar maar 3 dj contests meegedaan eigenlijk (effectief gedraaid)
1. atmoz dj contest 2 jaar geleden, zat ik bij de laatsten maar zochten ze groove ipv trance
2. benelux dj contest werd ik 3de in Heerlen (NL) en eindigde dj Krizz 4de (net achter mij) terwijl die de atmoz dj contest dit jaar wint
3. six flags => paar honderd djs beoordelen over een ganse maand
zondar dat de jury iedereen gehoord heeft... en nu horen we er niks meer van
*. de meeste contests zijn trouwens vriendjespolitiek (ik ga geen namen van contest noemen)

dus waarom niet gewoon allemaal overeenkomen, 16 djs => op 8 uur tijd
waarom geen gezellige bedoening en iedereen 30 min dus
en geen ruzie opt forum want iedereen die wou, kon draaien
want geloof me demo's is heel veel werk en loopt sowieso verkeerd af
Eagle`
wou net men eerste set recorden, dat heb je weer mooi verknald fred :p


you're out !!!!! ;)
FredNova
quote:
Originally posted by Eagle`
wou net men eerste set recorden, dat heb je weer mooi verknald fred :p


you're out !!!!! ;)


lol

nee men voorstel is dat gewoon iedereen een half uur draait
het punt van 'het is natuurlijk leuker om wat op te bouwen en een uurtje te spelen' vervalt in mijn ogen als je iedereen kan laten spelen voor 30 min

snappie?
Eagle`
was just joking fred :)
SilentEagle
Allemaal oordopjes voor tijdens Fred zn set? :p

Je hebt echt wel een punt, tenzij er natuurlijk mensen zichzelf vrijwillig naar de volgende party willen verplaatsen. Of kicken we gewoon de kaaskoppen? ;)
Freezel
quote:
Originally posted by SilentEagle
Allemaal oordopjes voor tijdens Fred zn set? :p

Je hebt echt wel een punt, tenzij er natuurlijk mensen zichzelf vrijwillig naar de volgende party willen verplaatsen. Of kicken we gewoon de kaaskoppen? ;)


Hehe, dus dat wordt een avondje trainwrecken :stongue: :p j/k

Eagle`
Nou ja ik weet het niet hoor, een half uurtje per dude klooien is ook niet zo veel he :)
djcresto
Laten we eerst de datum afwachten en dan zien wie er allemaal nog kan komen. Tzou toch één dezer moeten beslist worden.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement