return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 
Dj's @ Beta-party (pg. 3)
View this Thread in Original format
Freezel
quote:
Originally posted by Wildfir3
kijk kijk! freezel heeft schrik om te verliezen!

Helemaal niet, ben sociaal ingesteld zodat andere ook kunnen draaien ;)
Meltoz
quote:
Originally posted by Freezel
Helemaal niet, ben sociaal ingesteld zodat andere ook kunnen draaien ;)


Nah... Das mooi :) Chris, helemaal TOP jonge :D :D Van Freezel hebbe we al setjes gehoord en die zijn dik inorde, dus waarom moet hij nog e setje in sturen :conf:

/me maakt rap e plaatje met Freezel Addict ;)
Freezel
quote:
Originally posted by Meltoz
Nah... Das mooi :) Chris, helemaal TOP jonge :D :D Van Freezel hebbe we al setjes gehoord en die zijn dik inorde, dus waarom moet hij nog e setje in sturen :conf:


Mss hebben eventuele andere juryleden nog geen sets van mij of andere dj's gehord, maar ik wil best een demo maken, geen probleem :p
djcresto
quote:
Originally posted by Tiger777
Ik ben ook voor het demo systeem.
Maar dan moet der wel werk gemaakt worden van een jury:

Juryleden: Zehra, ...
Dj's:...

Een uur per DJ is ideaal voor iedereen dus stel ik voor dat demo'kes tussen de 45 en 75 minuten lang zijn.
Wanneer is de uiterste datum om de demo's door te geven?

Het puntensysteem:
Gaat we zuiver op gevoel van de juryleden werken of gaan we ze via een geordens systeem van puntengeving laten oordelen?

Puntensysteem van de DJ competition van vorige zomer op TA:
./4 Intro track
./10pts Consistent Beatmatching
./10pts Consistent Phrasematching
./10pts Track Key Matching, Volume Matching and Gain Structure
./10pts Track Selection
./10pts Mixing Style/Originality
./5pts Sound Quality
./3pts Effects
./5pts Track Order
./3pts Exit Track
-------
./70

Maar ja, om sommige dingen in te vullen moet ge der al iets van afweten natuurlijk he :)


Kzou het zeker niet al te ingewikkeld maken. Kvind hier trouwens dat er in bovenstaande telling vele subjectieve dingen inzitten. Kzou het zeker nie te moeilijk maken. Uiteindelijk gaat het niet om een contest. We zijn gewoon op zoek nr mensen die willen kunnen draaien en het liefst nog iet of wa kunnen mixen. Maar als er bv maar 8 demo's worden ingezonden? dan is de keuze snel gemaakt niet? En over het jureren moet je alleszins een systeem vinden dat je niet elke demo naar verschillende mensen moet opsturen. En dan is er nog zoiets als objectiviteit. Je mag niet weten van wie je demo komt. Dan is een mogelijke oplossing alle demo's naar één adres sturen (bv mezelf) Je naam vermeld je ergens op het hoesje. Je schrijft niets op de cd zelf. Eens alle cd's ontvangen geef ik deze een nummer en schrijf op welke dj bij het bepaald nummer hoort. Dan stuur ik de cd's door waar enkel het nummer op staat naar het jurylid in kwestie. Dan geeft die punten aan de verschillende nummers. Op deze manier kan het jurylid volledig objectief oordelen.
emma
quote:
Originally posted by Zehra

kwil wel in de jury zitten


me 2 :D
Meltoz
quote:
Originally posted by djcresto
Kzou het zeker niet al te ingewikkeld maken. Kvind hier trouwens dat er in bovenstaande telling vele subjectieve dingen inzitten. Kzou het zeker nie te moeilijk maken. Uiteindelijk gaat het niet om een contest. We zijn gewoon op zoek nr mensen die willen kunnen draaien en het liefst nog iet of wa kunnen mixen. Maar als er bv maar 8 demo's worden ingezonden? dan is de keuze snel gemaakt niet? En over het jureren moet je alleszins een systeem vinden dat je niet elke demo naar verschillende mensen moet opsturen. En dan is er nog zoiets als objectiviteit. Je mag niet weten van wie je demo komt. Dan is een mogelijke oplossing alle demo's naar één adres sturen (bv mezelf) Je naam vermeld je ergens op het hoesje. Je schrijft niets op de cd zelf. Eens alle cd's ontvangen geef ik deze een nummer en schrijf op welke dj bij het bepaald nummer hoort. Dan stuur ik de cd's door waar enkel het nummer op staat naar het jurylid in kwestie. Dan geeft die punten aan de verschillende nummers. Op deze manier kan het jurylid volledig objectief oordelen.


Klinkt goe Gert!!! :)
lievez
vinde nu ni ook dagge wreed ingewikkelde mensen zijt :p

Tis e fuifke onder BETA's dus waarom al die concurrentie ivm me het punten systeem (en dan nog welk punten systeem, ge moe da 10 verschillende dingens quoteren). Aangezien ge toch allema "aan elkaar" gehecht bent wegens dit forum kunde toch iedereen zen ding eens laten doen :)

Wrom moeilijk maken ast simpel ook kan :p
Nabistai
Dat de mensen die willen draaien zich gewoon bekend maken en deelt den tijd door het aantal dj's. Is het zo'n ramp als er eens een trainwreck tussenzit, zoalng het geheel maar goed zit. Ik denk dat de mensen wel van zichzelf weten of ze slecht zijn of niet. Ik neem aan dat indien dat zo is, ze hun wel niet kandidaat zullen stellen... :p Give freedom a chance!
lievez
quote:
Originally posted by Nabistai
Dat de mensen die willen draaien zich gewoon bekend maken en deelt den tijd door het aantal dj's. Is het zo'n ramp als er eens een trainwreck tussenzit, zoalng het geheel maar goed zit. Ik denk dat de mensen wel van zichzelf weten of ze slecht zijn of niet. Ik neem aan dat indien dat zo is, ze hun wel niet kandidaat zullen stellen... :p Give freedom a chance!


voila beter kanneket ni zegge :p
Zehra
quote:
Originally posted by Nabistai
Give freedom a chance!


hmm groot gelijk! ivm die demo's opsturen en jureren... kdenk dat dat te veel tijd in beslag gaat nemen. wat maakt da uit als iemand oerslecht gaat draaien, tis toch maar voor een uurke of twee en kvind nu eigenlijk ook wel dat mensen bvb beginners :disbelief een kans moeten krijgen om hun ding voor een echt publiek te doen.

/me stapt uit de jury... :toothless

TOR
quote:
Originally posted by Zehra
hmm groot gelijk! ivm die demo's opsturen en jureren... kdenk dat dat te veel tijd in beslag gaat nemen.


niet noodzakelijk. is toch perfect mogelijk met mp3? bovendien denk ik dat er niet zo heel veel kandidaten zullen zijn... en op die manier kunnen de mensen die moeite hebben om met materiaal te sleuren van de ene naar de andere kant van het land *looks at myself* ook iets nuttigs te doen. hierbij dus mijn kandidatuur om te jureren. :D

uiteindelijk gaat het allemaal wel om de sfeer, maar iemand laten draaien die Marco V. in de Cha Cha slide mixt met de grootste trainweck en notenclash uit de geschiedenis is ook niet de bedoeling dacht ik...
Eagle`
Ik denk dat je optie twee van naam moet veranderen naar: "iedereen mag klooien, al komen er misschien rotte tomaten" :D :p



edit: ach waarom niet i'm in ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement