|
Aanmelden van kandidaat dj's voor de beta party
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
Zo,
De dj's die willen draaien kunnen zich hier officieel aanmelden. Laat om het overzichtelijk te houden andere posts hieruit en doe die in de andere thread. Dus enkel degene die effectief willen draaien mogen hieronder hun poot zetten. Eens iedereen aangemeld kunnen we al eens een overzicht maken en weten we precies met hoeveel kandidaten we zijn. |
|
|
| Freezel |
| *meldt zich met trots aan :p :) |
|
|
| Wildfir3 |
| Kandidaat, als ik kan komen :p |
|
|
| Eagle` |
| meldt zich aan maar niet trots ;) |
|
|
| Kaidreas |
| kwil proberen, maar kzeg nie dat ik goe ben. |
|
|
| Dj LPG |
| misschien als ik weet waar het is dat ik ook wel kandidaat ben :) |
|
|
| Tiger777 |
| Ik meld mij ook aan, hoewel ik zuig :p |
|
|
| SilentEagle |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Ik meld mij ook aan, hoewel ik zuig :p |
Spijtig voor u da Stef ni in de jury zit, zou nog in uw voordeel kunnen spelen. :nervous: |
|
|
| Tiger777 |
| Heb'ek dan een harde stijl ofzo? :conf: |
|
|
|
|