|
Svenska folket (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Gaby |
| Tyvärr så har jag inte hittat något riktigt bra ställe...jag har laddat ner så jag har faktiskt inte köpt mycket. Nu när jag måste göra det så känns Sthlm litet...men jag har fått några namn som inte kommer ihåg just nu, tyvärr så har jag inte hunnit kolla dom än då jag har varit pank efter Ibiza...jag åtekommer om det här. |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by reveal
ok, du kanske har en fin skivsamling redan? posta en lista? |
tyvärr så har jag ingen trance samling att skryta me' ... |
|
|
| reveal |
vad mixar du då?
sugen på att veta vilka tranceskivor du har ändå :) jag har inte heller många.... |
|
|
| mindshooter |
Fan jag samlar på trance skivor....har inte samlat så länge......Gaby säg till om du vill ha några feta ställen att köpa trance CD skivor på :)
Jag kan posta en lista på min skivor när jag får tid...tar lite tid...ganska mycket :) |
|
|
| Gaby |
| pinsamt att säga men jag jobbar med hip hop och R&B...jag känner inte musiken på samma sätt så att det blir svårare och då lär man sig mera... men i framtiden så ska jag jobba med trance. |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Fan jag samlar på trance skivor....har inte samlat så länge......Gaby säg till om du vill ha några feta ställen att köpa trance CD skivor på :)
Jag kan posta en lista på min skivor när jag får tid...tar lite tid...ganska mycket :) |
Jag är tacksam för all hjälp jag kan få!!! Som sagt så har jag precis startat och är väldigt vilsekommen för tillfället.
hjälp mig med detta...
en annan sak som jag jobbar på...har så dåligt namn minne!!! Kommer aldrig ihåg namn...hur fan ska detta gå??? Tips hur jag kan förbättra det:conf: :conf: |
|
|
| Aendy |
| Kan inte du komma i lira på vår skola när det är pub där? Allt är bättre än den skiten dem lirar där... |
|
|
| Gaby |
| Som sagt så har jag precis startat... imorrn så ska jag på en personlig intervju för en dj skola... kommer jag in så får vi se om ett par veckor om jag börjar lira...än så länge så tackar jag nej till spelningar... |
|
|
| x-dream |
Ser att det är dax att skriva lite om sig själv.....
Namn:Mattias Östman
Ålder:24 år
Bor:Skara
Jobb:Scan
Lyssnar:På det mesta inom trance/techno
Bästa låten:Jones&Stephenson-The first rebirth
Bästa dj´s:Tiesto, Pvd, Marco V, Fergie,Judge Jules, Picotto and Sven vath
Trevligast just nu:Min datorn
Det var lite om mig... |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Gaby
Som sagt så har jag precis startat... imorrn så ska jag på en personlig intervju för en dj skola... kommer jag in så får vi se om ett par veckor om jag börjar lira...än så länge så tackar jag nej till spelningar... |
dj-skola??????????????????????????
berätta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| mindshooter |
Jag ska börja försöka lära mig det där så fort jag får mina turntables......
Gaby: Är du mycket på söder? Det finns 2 alternativ vad jag vet...
En butik ligger på Biogatan (mellan Filmstaden söder och BioPalatset, det är som en underjordisk gång mellan dom med butiker) och den heter Space records....dom importerar en hel del bra...fast DYRT! 230 spänn för en platta.....350 för en dubbel CD....Ett bättre alternativ är Mossebacke records som ligger vid slussen.....uppe på backen mellan slussen och medborgarplatsen finns ännu fler branta backar som går upp mot mossebacke....i en av dom backar finns butiken! Skitbilligt och SKITMYCKET skivor......160 spän för en dubbel CD... På mega kostar dom typ 300.....Det är skitlitet där inne och man får liksom rota tinr i massa bokhyllor och skit...men det är kul......man kollar i massa lådor och så...tillslut hittar man nåt cool\bra billigt... |
|
|
| x-dream |
Jag brukar köpa skivor ifrån skivhugget i GBG det är inte så dyrt där heller.....Fan vad dyrt att betala så mycket för skivor allså......
Är där jag bor kostar en cd mellan 150-170 spänn och en dubbel mellan 200-250 spänn......Men ta en titt på skivhugget..... |
|
|
|
|