|
Svenska folket (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| NordLight |
Då var det dags för mig att köra en kort presentation då...
Nick: NordLight
Mitt namn då : Niclas Lundqvist
Född:1972
Bor: Östermalm, Stockholm
Jobbar: City
Går ut: Bara på Café Opera - skojar bara...
Går faktiskt inte ut så mycket längre,
eftersom utelivet i Sverige suger. Brukar åka
till Amsterdam, Barcelona & Ibiza med jämna
mellanrum.
Diggar: Hård, mörk, progressive trance.
Greetz
NordLight |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Var ett jädra tag sen jag var här på trancEaddict forumen, ser att vi svenskar äntligen fått en egen avdelning. Har ju surfat runt på trancEaddict nåt år men vart meddlem sen April.
Nick: SteveTranz4ever
Mitt namn då : Stefan Sundheden
Född:1974
Bor:2.5 mil norr om sthlm
Jobbar:Vid odenplan inom dator,kopierings branchen
Festar på:Tidlös på söder & div natt klubbar i sthlms city
Älskar trance och all musik som har lite rythmer is sig, så som all techno, house, drum n base, 2 step, garage m.m.
Har en jädra massa trance men det mesta finns på CD så behöver ni nåt så fråga gärna mig.
Sitter på T3 så de e inga problem för mig å ladda över lite.
Kolla efter mig på Kazaa där jag går under nickname Dj_Steve
c-ya |
Ännu nån vi väntat på :) Nu får du ta och stanna ett tag Steve...hehe....Välkommen till den "finare" delen av TA |
|
|
| fruktsoppa |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Haha henkoapa spexa med datorn.....vi va nog mer intresserade av dig haha...eller kanske inte :rolleyes:
Och christians bajs håller vi utanför forumet för allas bästa.....folk kommer inte kunna sluta med det annars...du vet juh hur det e :rolleyes: |
ja, USCH! USCH! fy faan.. jobbit att ens ha det på hjärnan nu.. USCH! hoppas du har det bra i hultsfred.. om du kollar detta mejlet när du e nere i hultan, var säker på atyt du inte testar ehlins muffins.. knaper.. |
|
|
| 303 |
Nick: 303
Namn: Nick
Född: Sent 70-tal
Bor: Sthlm
Utgång: Främst Stureplan
Fav DJ: Tiesto, Corsten, Gielen
Spann plattor en gång i tiden, har dock lagt av (ångrar idag såklart), kör lite mixar på datorn... |
|
|
| NetWeaver |
Nick: NetWeaver
Namn: Thomas
Född: Grönland
Födelseår: 1978
Bor: Ystad
Jobbar som anvsvarig It-tekniker i en kommun, har MCSE + div. cert. inom nätverk,Cisco m.m.
Då en stor del av mitt jobb tillbringas med att vänta på div. saker
spenderar jag en hel del tid på nätet helst med det jag gillar mest Trance/Techno !
Gör även en del hemsidor mest asp/databas baserade sådana tycker själv jag är värdelös på design nämligen så det brukar andra stå för !
Tar till vara på varje chans som kommer att gå på "rave" finns tyvärr inte så mycket här i Sverige som i Köpenhamn där jag annars bott 10 år innan jag flyttade hit igen ! |
|
|
| x-dream |
| Tjaba NetWeaver och välkommen till TA svenska sektionen..... |
|
|
| reveal |
x-dream
uppe i 400+ poster nu. läge att hitta på nån cool status :) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by fruktsoppa
var säker på atyt du inte testar ehlins muffins.. knaper.. |
Hehe.....dom var faktiskt riktigt goda...med smarties på......som hon hade gjort ett depserat försök att forma till ett hjärta med :stongue: Skrattar inte åt idén utan själva utgången av det hela.......dom flöt ut ovanpå och formade nån sårts amfibie eller nåt....jaja :) gott var det iallafall! |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by reveal
x-dream
uppe i 400+ poster nu. läge att hitta på nån cool status :) |
Visste ju inte hur man ändrade detta men nu är det gjort iaf.....
Vad tycks om Dumondeaddict......
Stort fan av dumonde.... |
|
|
| mindshooter |
| Såg att det var en annan som hade det förut X-dream...tekknohead eller vad han heter.....han har haft den länge :rolleyes: |
|
|
| reveal |
hehe mindshooter, du frossar verkligen i smileyn :rolleyes:
:D:D:D |
|
|
| mindshooter |
| Ja hehe.....den passar in så ofta......fast itne nu :rolleyes: < |
|
|
|
|