return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Svenska folket (pg. 5)
View this Thread in Original format
Gaby
jag vill oxå ha ett annat status...senior låter ju så...hmmm...gammalt!! :stongue:

(om vi ändå ska vara petiga...:) )
reveal
75 poster till så är du supreme :)
mindshooter
quote:
Originally posted by Gaby
jag vill oxå ha ett annat status...senior låter ju så...hmmm...gammalt!! :stongue:

(om vi ändå ska vara petiga...:) )

TASwedishBabe
x-dream
quote:
Originally posted by mindshooter
Såg att det var en annan som hade det förut X-dream...tekknohead eller vad han heter.....han har haft den länge :rolleyes:

Jag såg detta......Just nu har jag MayDayAddict......Skulle behöva lite hjälp med något annat.....

Någon som har något förslag.....
fruktsoppa
quote:

Hehe.....dom var faktiskt riktigt goda...med smarties på......som hon hade gjort ett depserat försök att forma till ett hjärta med :stongue: Skrattar inte åt idén utan själva utgången av det hela.......dom flöt ut ovanpå och formade nån sårts amfibie eller nåt....jaja :) gott var det iallafall!

hehe, det e såå.. allt som innehåller socker o e ätbart är GOTT! tro mig! jag e kakmonstret himself.. eller the swedish version.. bara maten inte e grå. då går det inte att äta.. funttar på att göra muffins med imorrn.. hare bra!
Aendy
quote:
Originally posted by x-dream

Jag såg detta......Just nu har jag MayDayAddict......Skulle behöva lite hjälp med något annat.....

Någon som har något förslag.....

Vet inte... men möjligheten att döpa sig ska väl ges till att komma på ett personligt namn åt sig själv. Att beskriva sig själv... ungefär som avataren visar lite vem man är.
reveal
eller så ser man bara till att ha nåt coolt :)
mindshooter
quote:
Originally posted by fruktsoppa

hehe, det e såå.. allt som innehåller socker o e ätbart är GOTT! tro mig! jag e kakmonstret himself.. eller the swedish version.. bara maten inte e grå. då går det inte att äta.. funttar på att göra muffins med imorrn.. hare bra!

Då fåru fan bjussa på en imorn henke ;) Fett gott...i trä'gårn din...
x-dream
Det är ju sant.....Får se om jag kommer på något över dagen....
Gaby
quote:

TASwedishBabe

ok nu är du på rätt väg...men bättre kan du...

mindshooter
quote:
Originally posted by Gaby

ok nu är du på rätt väg...men bättre kan du...

TASexySwedishBabe :p
reveal
det är här det är tänkt att alla ska skriva lite om sig själv
(skulle bara få fram tråden igen)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement