|
Svenska folket (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Gaby |
jag vill oxå ha ett annat status...senior låter ju så...hmmm...gammalt!! :stongue:
(om vi ändå ska vara petiga...:) ) |
|
|
| reveal |
| 75 poster till så är du supreme :) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Gaby
jag vill oxå ha ett annat status...senior låter ju så...hmmm...gammalt!! :stongue:
(om vi ändå ska vara petiga...:) ) |
TASwedishBabe |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Såg att det var en annan som hade det förut X-dream...tekknohead eller vad han heter.....han har haft den länge :rolleyes: |
Jag såg detta......Just nu har jag MayDayAddict......Skulle behöva lite hjälp med något annat.....
Någon som har något förslag..... |
|
|
| fruktsoppa |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Hehe.....dom var faktiskt riktigt goda...med smarties på......som hon hade gjort ett depserat försök att forma till ett hjärta med :stongue: Skrattar inte åt idén utan själva utgången av det hela.......dom flöt ut ovanpå och formade nån sårts amfibie eller nåt....jaja :) gott var det iallafall! |
hehe, det e såå.. allt som innehåller socker o e ätbart är GOTT! tro mig! jag e kakmonstret himself.. eller the swedish version.. bara maten inte e grå. då går det inte att äta.. funttar på att göra muffins med imorrn.. hare bra! |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by x-dream
Jag såg detta......Just nu har jag MayDayAddict......Skulle behöva lite hjälp med något annat.....
Någon som har något förslag..... |
Vet inte... men möjligheten att döpa sig ska väl ges till att komma på ett personligt namn åt sig själv. Att beskriva sig själv... ungefär som avataren visar lite vem man är. |
|
|
| reveal |
| eller så ser man bara till att ha nåt coolt :) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by fruktsoppa
hehe, det e såå.. allt som innehåller socker o e ätbart är GOTT! tro mig! jag e kakmonstret himself.. eller the swedish version.. bara maten inte e grå. då går det inte att äta.. funttar på att göra muffins med imorrn.. hare bra! |
Då fåru fan bjussa på en imorn henke ;) Fett gott...i trä'gårn din... |
|
|
| x-dream |
| Det är ju sant.....Får se om jag kommer på något över dagen.... |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by mindshooter
TASwedishBabe |
ok nu är du på rätt väg...men bättre kan du... |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Gaby
ok nu är du på rätt väg...men bättre kan du... |
TASexySwedishBabe :p |
|
|
| reveal |
det är här det är tänkt att alla ska skriva lite om sig själv
(skulle bara få fram tråden igen) |
|
|
|
|