return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Svenska folket
View this Thread in Original format
Aendy
Tänkte vi kunde ha en personligare inforuta för oss svenska TA:s.
Kan väl försöka plita ner lite om er

Aendy:
Andreas aka Anden aka Ormen aka Trassel aka Tuße.
Född -78
Ursprungligen från Skåne, Lund numera STHLM.
Pluggar på IH.
Inte dricka, röka eller knarka.
Tycker bäst om den drömartade trance-stilen.
Kung på onödigt vetande, främst inom film.
Bangar inte för att dra till Heaven när jag blir riktigt sugen på att dansa.
Allmänt dryg!
rayDreamer
Nick: rayDreamer
Namn: Fredrik Pettersson
Född: Upplands Väsby, STHLM
Födelseår: 1980
Bor: Uppsala

Favorit DJs: Tiesto,Ferry,Armin och PvD.
Favoritlåt: Push - Universal Nation

Nu studerar jag lite Photoshop och Flash på distans...sitter hemma å glassar med datan hela dagarna :) Ska börja JAVA och XML i oktober.

Är allmänt nördig.
Gaby
nickname: Gaby
namm: Gabriela
Födelseår: 1977
bor: stockholm, västerort

Jobbar på Ericsson, sitter framför datorn hela dan och därför är in loggad varje dag. Är nog den som vet minst om datorer av er så ni får leda mig...

Lyckostunder av mitt liv:
-Älskar att dansa så jag är ute och klubbar så fort det ges tillfälle.
-Har fått för mig att jag ska bli DJ så jag jobbar på det med min kära denon därhemma.
-Älskar att dyka och ska försöka bli divemaster asap.
mindshooter
Då vare min tur då :)

Nick: Mindshooter
Namn: Kenny Robin Berggren
Ålder: 16 (1985)
Bor: Sthlm, Bagarmossen

Lystnar på: Uplifting/epic trance
Bästa låt: Gouryella - Gouryella
Bästa DJ: Corsten

Går första året på gymnasiet i Kärrtorp...Media pluggar jag där
Softaste linjen som existerar...Bara Matte A kurs...ingen NO ingen SO ingen slöjd ingen hemkunskap ingen musik.

Bara, Svenska, engelska, matte, idrott, bild, webdesgin (HTML, flash, photshop, dreamweaver), programering (C++, visual basics) rörlig bild, foto, film,ljud, data. Så jävla skönt........Soooofta....sitta vid TA varje lektion......
reveal
Johan, aka Lungan
21 år
Lund
läser datateknik på LTH
IRLpolare med Anden
epic/uplifting/dream regerar
Tiesto/Corsten/Buuren är lätt bäst :)
reveal
quote:
Originally posted by Gaby
Lyckostunder av mitt liv:
-Har fått för mig att jag ska bli DJ så jag jobbar på det med min kära denon därhemma.



har du grejor hemma? fan va gjutet... vet inte ens vad jag ska skriva :)
AVUNDSJUK!
kostar inte turntables och mixer helvetes mkt pengar?
mindshooter
quote:
Originally posted by reveal



har du grejor hemma? fan va gjutet... vet inte ens vad jag ska skriva :)
AVUNDSJUK!
kostar inte turntables och mixer helvetes mkt pengar?


joo....men jag kanske ska få ett par för en hundring av min kompis brorsa då ahn slutat använda dom :)
Gaby
Jag fick för mig att nu eller aldrig så jag köpte en denon 2600 på avbetalning så det gör inte lika ont... mixer hade jag sen tidigare och sakta men säkert så bygger jag upp mitt där hemma...

just nu så kör jag bara CD...men snart så kommer vinylen...
reveal
låter underbart

var får du skivor ifrån? måste man inte köpa in nya hela tiden?
Gaby
har precis startat så jag håller mig med gammalt... men det är inte det billigaste i början.

reveal
ok, du kanske har en fin skivsamling redan? posta en lista?
mindshooter
Gaby vert du vart man kan köpa vinylskivor i sthlm? fett svårt att hita några bra....jag har kollat Mega och det närmaste trance dom har där är Faithless.....på Saturn return kör dom bara Goa....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement