return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 5 
DJs vi vill ha hit
View this Thread in Original format
Gaby
Ifall någon missade det här så tar vi det igen! det här är viktigt.

Snälla grabbar hjälp mig här...Jag vill verkligen ha hit Fergie och Johan Gielen (+ Tiesto så klart...) Sprid det här så vi får vi hit några bra djs.
Förra året hade dom bl.a. Tall Paul... så bara tillräckligt många ber om samma dj så fixar dom det... Vilka vill vi ha hit?

"Förra året bad Ministry att få reda på vilka DJs som ni,
kära medlemmar helst ville höra. Vi fick in närmare 400
listor och dom baxnade över intresset och kollen.

Alltså är det dags igen. Skriv en lista på de ca 5-10 DJs du
helst av allt skulle vilja höra, gärna med motivation på
engelska, så vidarebefordrar vi dem till London. Denna gång
behöver du inte begränsa dig till brittiska DJs.

Skriv till: [email protected] "



___________________
303
corsten för tusan ;)
NordLight
DJ Fergie !!!
Jag såg honom live på Ibiza för några veckor sedan. Grymmmmmmmmm

Greetz
NordLight
Gaby
Jag såg oxå honom på Ibiza!!! Såg du honom på Amnesia "Godskithen"?

Han var så jävla grym...Han , Tiesto och Tall Paul samma kväll...jag var verkligen i GODSKITCHEN!!!

Kom igen hjälp mig att få hit honom!!!
NordLight
Yepp - jag såg Fergie, Ferry Corsten & Tiesto samma kväll på Godskitchen Amnesia. Vilken kväll !!!!!!!!

Jag försöker få tag i nån inspelning från den kvällen. Jag har bara en Fergie-mix från Godskitchen 010506. Du kanske kan hjälpa mig.

Jag har mailat till Johnny Boy oxå!!!

Greetz
NordLight:toothless
Gaby
Vilka skrev du?
NordLight
Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fe
rgie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Ferg
ie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie
,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,F
ergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fer
gie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergi
e,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,
Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fe
rgie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Ferg
ie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie
,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,F
ergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fer
gie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergi
e,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,
Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fergie,Fe
rgie,Fergie:stongue:
Gaby
tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack
x-dream
Fergie rockar fett.....Fixa hit han kommer vart han än är allså....
Aendy
Kom precis på en lite udda figur jag skulle vilja se... DJ Doboys mixar på DI tycker jag är störtsköna... hade varit kul att se om han fixar det live.

reveal
har du jävligt rätt i, ngt av en outsider i sammanhanget, men hans mixar är klart sköna
Gaby
Ni har väl inte glömt??? Det här är viktigt...pls FERGIE och GIELEN!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement