|
Google mail
|
View this Thread in Original format
| babbel |
Is er nog iemand die een googlemail (gmail) wil hebben?
Ik heb 2 invites om weg te geven :) |
|
|
| babbel |
| PM je email adres even :) |
|
|
| babbel |
| nog 1 invite over... :) |
|
|
| Kamaya |
ik wil m ook graag hebben!!
e-mail ge-pm'ed |
|
|
| babbel |
| en toen waren ze op voor vandaag :D |
|
|
| Valhalla |
| tot nu toe very buggy, gaf eerst een error tijdens de registratie maar verwerkte hem wel. Tot heden is het me nog niet gelukt om in te loggen. krijg steeds een error dat ie niet kan connecten door de drukte |
|
|
|
|