return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 
Olympische Spelen Athene 2004 (pg. 10)
View this Thread in Original format
Creamfields23
quote:
Originally posted by Djeebie
Jammer van de hockey mevrouwen, maar een tweede plaats is nog altijd heel goed :)

En het was me weer een zeer aangenaam genoegen om naar deze dames te kijken :p
Lekkel, lekkel :D
Remy D
GVD echt een ziekmaker!! Was er al zo lang van overtuigd dat deze dames goud zouden halen. Voel me vrij klote, heb me niet meer zo gevoeld sinds Portugal - Nederland...:(
jp
j a m m e r
Asperge
beetje jammer dit, kutduitsers:whip:
Tim81
Ben bang dat de herenhockeyers het ook niet gaan redden tegen Australie...
BaRTeZ
quote:
Originally posted by Tim81
Ben bang dat de herenhockeyers het ook niet gaan redden tegen Australie...

en bedankt... het is allemaal jou schuld! :whip:

dames en heren in de finale... 2 keer zilver :mad: :(
maar goed, Australie was beter
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by BaRTeZ

dames en heren in de finale... 2 keer zilver :mad: :(
maar goed, Australie was beter

De Australiers kregen echt veel meer kansen. Dus ze hebben wel verdiend gewonnen... :(
Tim81
quote:

Graag gedaan! Tuurlijk had ik ook gehoopt dat we nog een gouden medaille hadden gescoord, maar ja het zat er helaas niet in!

4 jaar geleden was het gewoon een extreme goede Olympische Spelen voor Nederland met 12 keer goud! Ook de doelstelling van 27 medailles halen we niet (ook niet na de bronzen medaille van Brentjes), maar ja dat had ik ook al niet verwacht (Sorry daarvoor!)!!

Over 4 jaar wordt het nog moeilijker om die gouden plakken op te halen, zonder Inge en Leontien...Hopelijk staan er een paar nieuwe talenten op (Theo Bos moet op de baan actief blijven!)
BaRTeZ
mooie 3e plek voor "opa" Brentjens :)
HiGH_NrG
quote:
mooie 3e plek voor "opa" Brentjens :)

Jammer dat 'ie de tweede plaats niet heeft kunnen behouden. Dat was naar mijn idee nog wel te doen. Winnen had niet gelukt, die Franse gast was echt een stukje sterker. :)

Tim81
Zou trouwens wel een stunt zijn wanneer PSV die Argentijn Tevez weet vast te leggen...

Argentinie was veruit de sterkste die Olympisch toernooi, zonder tegengoal naar de toernooiwinst onder aanvoering van Tevez (8 goals!!)
jp
Bij de marathon liep er eentje op kop met 45 sec voorsprong, komt die mafkees die op Silverstone op de baan rondliep op het parcours, pakt de leider vast en duwt hem zo het publiek in...

:eek: :whip:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 
Privacy Statement