|
Olympische Spelen Athene 2004 (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Phortje |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Precies. Maar ik denk dat die 1,2 miljard euro echt wel goed geïnvesteerd is. De CIA, FBI, M-16 en weet ik veel wat voor geheime diensten nog meer houden de boel echt wel scherp in de gaten. En dat die gast er dan doorheen slipt. Tsja, hij had niets kwaads in de zin. Als het goed is hebben ze de lui die dat wel hebben gewoon in de gaten en kunnen ze tijdig ingrijpen. Of hebben ze dat al gedaan. |
Niet alleen dat, als ik me niet vergis zijn er ook 2 of 3 AWACS-toestellen continu actief om het luchtruim te bewaken, dat kost echt klauwen vol geld. |
|
|
| BaRTeZ |
en nog een zilvere plak voor Mia
Ze begon erg sterk, maar die Chinees was uiteindelijk gewoon beter :( |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
en nog een zilvere plak voor Mia
Ze begon erg sterk, maar die Chinees was uiteindelijk gewoon beter :( |
idd, wel een aardig hoog niveau zeg.
Jammer dat Elco vd Geest verloren heeft net, misschien zo nog een bronzen plak?
[edit] niet dus :( [/edit] |
|
|
| Tim81 |
| Inderdaad erg jammer... Hij had meer verdiend nadat hij die gast in de kwartfinale had verslagen!! |
|
|
| Joost |
| Van de Geest, helemaal naast de medailles gegrepen? :( |
|
|
| Tim81 |
Vandaag moeten we het helaas met 2x zilver doen... Eerlijk gezegd toch een beetje teleurstellend! Audina plaatste zich zo overtuigend voor de finale en ook bij Inge waren er volop mogelijkheden voor goud!
Komende dagen meer eremetaal voor onze atleten!! |
|
|
| jp |
01. Verenigde Staten 14 11 10 35
02. China 14 9 6 29
03. Japan 9 4 2 15
04. Australië 7 5 7 19
05. Oekraïne 5 1 1 7
06. Italië 4 5 3 12
07. Frankrijk 4 3 4 11
08. Duitsland 4 2 7 13
09. Rusland 3 8 10 21
10. Turkije 3 0 1 4
11. Zuid-Korea 2 6 3 11
12. Nederland 2 5 4 11
13. Hongarije 2 3 1 6
14. Roemenië 2 0 2 4
15. Griekenland 2 0 1 3
16. Polen 1 2 1 4
17. Wit-Rusland 1 1 1 3
18. Slovenië 1 1 1 3
19. Georgië 1 1 0 2
20. Zuid-Afrika 1 1 0 2
21. Thailand 1 0 2 3
22. Bulgarije 1 0 2 3
23. Zwitserland 1 0 1 2
24. Verenigde Arabische Emiraten 1 0 0 1
25. Groot-Brittannië 0 3 4 7
26. Oostenrijk 0 3 0 3
27. Noord-Korea 0 2 1 3
28. Cuba 0 1 5 6
29. Zimbabwe 0 1 1 2
30. Tsjechië 0 1 1 2
31. Slowakije 0 1 1 2
32. Portugal 0 1 0 1
33. Servië en Montenegro 0 1 0 1
34. Spanje 0 1 0 1
35. Indonesië 0 1 0 1
36. India 0 1 0 1
37. Kazakstan 0 1 0 1
38. Azerbeidzjan 0 0 2 2
39. België 0 0 2 2
40. Denemarken 0 0 2 2
41. Brazilië 0 0 2 2
42. Argentinië 0 0 1 1
43. Canada 0 0 1 1
44. Kroatië 0 0 1 1
45. Israël 0 0 1 1
46. Mongolië 0 0 1 1
47. Trinidad en Tobago 0 0 1 1
48. Colombia 0 0 1 1 |
|
|
| MaGiK54 |
| Wat een suffe sport zeg dat judo. |
|
|
| Tim81 |
Wat een conditie die gasten zeg...:p
Dennis v.d. Geest en die Italiaan lagen alleen maar op de grond uit te puffen :conf: En dan verliest natuurlijk de Nederlander weer wegens passiviteit, beetje jammer! |
|
|
| Ding Chavez |
| Niet dat ik het weleens gedaan heb, maar ik denk dat je dat nog vies zal tegenvallen ff 5 minuutjes judoën. |
|
|
| Tim81 |
| Dat geloof ik ook wel! Maar het ziet er toch niet uit als 2 van die grote kerels uitgeput op de grond liggen :toothless |
|
|
| Jappio |
Toch nog brons gewonnen ;)
eindelijk is het atletiektoernooi echt begonnen! Ruckstuhl op de 2e plaats na 2 onderdelen meerkamp, al komen nu haar wat 'slechtere' onderdeel kogelstoten.
Gaat een heel mooi toernooi worden voor de atletiekers denk ik. Blom en Kiplagat zijn medaillefavorieten, en vroemen en de estafettemannen gevaarlijke outsiders, net als ruckstuhl.. Ben benieuwd :p
vanavond inge hopelijk weer zien vlammen en het dan morgen wel afmaken! |
|
|
|
|