|
Olympische Spelen Athene 2004 (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Blik |
| quote: | Originally posted by jp
Bij de marathon liep er eentje op kop met 45 sec voorsprong, komt die mafkees die op silverstone op de baan rondliep op het parcours, pakt de leider vast en duwt hem het publiek in voor 10 sec of zo...
:eek: :whip: |
belachelijk inderdaad
alhoewel het 28 seconden was en geen 45 seconden ;) |
|
|
| jp |
| Verrekte zandloper :mad: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp
Bij de marathon liep er eentje op kop met 45 sec voorsprong, komt die mafkees die op Silverstone op de baan rondliep op het parcours, pakt de leider vast en duwt hem zo het publiek in...
:eek: :whip: |
pics or stfu
heb het gemist helaas, TV maar weer an. |
|
|
| MaGiK54 |
| wat een monchool zeg :mad: :whip: :mad: |
|
|
| jp |
De schandalen blijven langer 'hangen' als de sportprestaties:
-Iranier wil niet judo-en tegen een Israelier dus drinkt veel water zodat hij te zwaar is
-De juryfouten bij met name turnen
-Dopingzaken (dieptepunt: iemands anders plasje inleveren)
-Gek die atleet aanvalt tijdens marathon
-Opsportief publiek (behalve bij turnen, waar het publiek minutenland duidelijk liet horen het niet eens te zijn met de uitslag) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp
De schandalen blijven langer 'hangen' als de sportprestaties:
-Iranier wil niet judo-en tegen een Israelier dus drinkt veel water zodat hij te zwaar is
|
Wat een MOFO zeg :rolleyes: |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by jp
Bij de marathon liep er eentje op kop met 45 sec voorsprong, komt die mafkees die op Silverstone op de baan rondliep op het parcours, pakt de leider vast en duwt hem zo het publiek in...
:eek: :whip: |
tering niet gezien, maar ik zou niet meer bijkomen denk ik :D Wel sneu voor die kerel dat aan het lopen is maar goed :p |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Wat een MOFO zeg :rolleyes: |
echt laf! hij had m ook gewoon even tegen de mat kunnen gooien.. :mad:
dan is ie pas stoer! |
|
|
| MaGiK54 |
| Tis weer afgelopen, nog 1.5 jaar wachten en we mogen weer naar schaatsen kijken :D |
|
|
| sndh |
afgelopen...
naja heb nog wel een vraag. mijn moeder wilde weten welk liedje telkens werd gespeeld bij het uitreiken van de medailles, dan natuurlijk niet het volkslied van de betreffende sporter, ik weet zelf niet waar ze het over heeft, maar misschien kan iemand het me vertellen. schijnt een emotioneel riedeltje te zijn... |
|
|
| EverZ |
| quote: | Originally posted by jp
Bij de marathon liep er eentje op kop met 45 sec voorsprong, komt die mafkees die op Silverstone op de baan rondliep op het parcours, pakt de leider vast en duwt hem zo het publiek in...
:eek: :whip: |
Dat is dus diezelfde kerel die ook in de EK finale die vlag naar Figo gooide en toen in het net sprong. Hier heb je z'n website: http://www.jimmyjump.com/ing/main.html |
|
|
|
|