|
Olympische Spelen Athene 2004 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Blik
ook?
Thorpe heeft goud gewonnen hoor |
ehh whoops :toothless |
|
|
| Tim81 |
Ja hoor, 'ons' eerste goud is binnen...
 |
|
|
| winst0n |
| Onze hockeydames en/of hockeyheren behalen vast ook nog wel een gouden medaille. |
|
|
| Creamfields23 |
| Jaaaaa mooi man voor Leontien. Super mens! |
|
|
| Tim81 |
Dan eerder de dames denk ik, zij spelen overtuigender dan de mannen! Jammer van Mark Huizinga, hopelijk toch nog brons via herkansing. Vandaag natuurlijk ook nog PVDH op de 100 meter en halve finale Mia Audina. Holland 8 en nog een paar roeiers hebben zich geplaatst voor de finales. Er komen echt nog wel een paar plakken bij... als er een gouden medaille binnen is, volgen er meer!
Al zullen we het succes van Sydney nooit evenaren |
|
|
| Dj Lex |
| En vandaag nog Edith Bosch en Pieter van den Hoogenband! Goeie dag voor NL :D |
|
|
| Creamfields23 |
| quote: | Originally posted by winst0n
Onze hockeydames en/of hockeyheren behalen vast ook nog wel een gouden medaille. |
Hey Hoe ist?
Luister je grote vriend(Alias Mr. Mystery, alias de :rolleyes: kontneuker) heeft je al weer eens ontdekt. Ik denk dat hij inmiddels een groot alarm heeft geslagen en/of alle mods wakker heeft gebeld. De rukker.
Verander gewoon je avatar, dude ;) |
|
|
| djcresto |
| hopelijk pakt mia audina ook goed in het badminton en zendt de Nos haar halve en/of finale uit. |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by djcresto
hopelijk pakt mia audina ook goed in het badminton en zendt de Nos haar halve en/of finale uit. |
Ja hoor, om half 7 de halve finale van Audina
http://teletekst.nos.nl/gif/224-01.html |
|
|
| winst0n |
| quote: | Originally posted by Creamfields23
Hey Hoe ist?
Luister je grote vriend(Alias Mr. Mystery, alias de :rolleyes: kontneuker) heeft je al weer eens ontdekt. Ik denk dat hij inmiddels een groot alarm heeft geslagen en/of alle mods wakker heeft gebeld. De rukker.
Verander gewoon je avatar, dude ;) |
Met mij is alles prima hoor. Ik mag deze keer (3e maal) weer blijven van de mods, alleen moet gewoon uitkijken. Vandaag alweer thread geclosed (met dank aan mijn grote vriend Mr. Mystery ja...) maarja... ze weten dat ik het ben. |
|
|
| Jappio |
pfoe.. zonde van edith. Gaat wel lekker met de medailles vandaag.. goud zilver brons en dalijk vdh nog..
zag dat mia audina 2 x in de halve finale stond (dubbel en enkel) ben benieuwd!
Ik gok dat er vanavond wel een flesje ontkurkt gaat worden bij mart smeets op het dakterras ;)
en dan morgen natuurlijk weer met inge de bruijn en Mia Audina ;) |
|
|
| jp |
| Die Tinus zat er echt helemaal doorheen! Haar bloemen heeft ze aan Wim-Lex gegeven :D |
|
|
|
|