|
Hvor mange tranceaddict er det her i Norge? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Locazor |
| quote: | Originally posted by Lil-H
Husøy > Tønsberg > Vestfold.. en som går i paralell klassemin bor på tolvsrød. han er så lat, sikkert derfor han ikke har posta :) |
Øy...var ikke meg du siktet til? :mad: |
|
|
| Lil-H |
| nahh, trukke det ass.. hvis ikke dj2001 hr bytta til det nicket du har :) Du bor på tolvsrød liksom? trudde det bare var dj2001 og meg som hørte på kvalitet her i distriktet... |
|
|
| Locazor |
| quote: | Originally posted by Lil-H
nahh, trukke det ass.. hvis ikke dj2001 hr bytta til det nicket du har :) Du bor på tolvsrød liksom? trudde det bare var dj2001 og meg som hørte på kvalitet her i distriktet... |
Å neida...var på sensation white i år og hele pakka. Tolvsrød her også. Er ikke Greveskogen VGS du tilfeldigvis snakker om? |
|
|
| dj2001 |
| da er vi visst tre TA's fra tønsberg da..:cool: |
|
|
| Lionhead |
| Oslo, nærmere bestemt Holmlia :cool: |
|
|
| dj_alfi |
| Røyken, Buskerud. Ekte Vestkantsbonde i motsetning til de ekle karene ifra Lillestrøm.:p |
|
|
| netroM |
Hittil eneste som har registrert seg på TA fra Drøbak/Frogn Kommune/Akershus/
:clown: |
|
|
| TrancE OasiS |
| Kommer fra Bergen, men flyttet til Trondheim denne høsten for å studere ved NTNU.. |
|
|
| MadMats |
| Nesodden Yihaa! (ikkeno by men) |
|
|
|
|