|
Hvor mange tranceaddict er det her i Norge? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Sand Leaper |
| quote: | Originally posted by djteeo
Opprinnelig fra Stavanger.
Men for tiden Søgne, vest for Kristiansand. |
Øy! Faen heller, jeg som trodde jeg var helt alene i Kristiansand når det gjaldt elektronisk musikk! Vel er jeg i Oslo nå, men er født og oppvokst i Kristiansand. Er visst ikke så alene som jeg trodde likevel da, fett :)
Det er jo masse folk her jo! Post i vei da vel! |
|
|
| Redd |
Bra det kom et norsk forum og, svenskene har litt for mye "monopol" i norden på edm for tiden :)
Er opprinnelig fra Florø, bodd i Bergen, Sandefjord og nå Oslo. |
|
|
| DJ_Audun |
| Ser ut til at det er en del norske som har signa opp, men er søren meg ikke mange som har postet mer enn i denne threaden. :whip: |
|
|
| Sand Leaper |
| quote: | Originally posted by DJ_Audun
Ser ut til at det er en del norske som har signa opp, men er søren meg ikke mange som har postet mer enn i denne threaden. :whip: |
+1 |
|
|
| freeloop |
Får poste inn et innlegg jeg også da:)
22 år nå, vært TA siden 1995/96. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke er lei, men blir faktisk bare mer og mer gira for hver dag som går, hehe. Gull! |
|
|
| alieu |
Bedre sent enn aldri...
Jeg er fra byen som er nordens sexparadis ifølge et tysk pornoblad:D Stedet er Larvik, og jeg er nok den eneste TA fra distriktet
20 år, har hørt på trance så lenge jeg kan huske |
|
|
| freeloop |
| Bor i Tønsberg nå. Vært på Big&Small Dj-team arrangementene alieu? Var bra da de var på Scenen i Horten! Håper de gir lyd fra seg igjen snart! |
|
|
| Nite-Mer |
| quote: | Originally posted by freeloop
Bor i Tønsberg nå. Vært på Big&Small Dj-team arrangementene alieu? Var bra da de var på Scenen i Horten! Håper de gir lyd fra seg igjen snart! |
Man kunne hore EDM i Horten? Faren min er fra Borre og jeg har vaert en del in Horten, men jeg kunne ikke tenket meg at de hadde noen nattklubber. Er det noen bra utesteder i Tonsberg man kan hore bra musikk? Jeg tenker jeg besoker Norge igjen til neste sommer. |
|
|
| alieu |
| quote: | Originally posted by freeloop
Bor i Tønsberg nå. Vært på Big&Small Dj-team arrangementene alieu? Var bra da de var på Scenen i Horten! Håper de gir lyd fra seg igjen snart! |
Nope, det har jeg ikke hørt om. Hva er det?
Finnes det noen utesteder/klubber i tønsberg som spiller ''ordentlig'' musikk? |
|
|
| Lil-H |
Freeloop: så fett, du bor i tønsberg, jeg bor på husøy, liksom 10 min med bil til sentrum :)
Nitemer: Du bor i amerika til daglig, men er norsk? |
|
|
| freeloop |
Ingen bra steder i Vestfold med elektronisk musikk på playlisten dessverre. Chapman i Holmestrand er vel det eneste som en sjelden gang har noen arrangementer som er verdt å dra til. Big&Small DJ Team glimter til en gang i blant, men nå er det ikke så mange lokaler de kan velge mellom. De kjører blanding av hard trance og hardhouse.
I Tønsberg bygges Streken nå om til TigerTiger, men tviler på at de kjører på med trance og house. Skal til TD007 nå i begynnelsen av nov. i hovedstaden. Tviler på at det tar mindre av denne gangen enn forrige gang! :gsmile: |
|
|
|
|