return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 
Hvor mange tranceaddict er det her i Norge? (pg. 4)
View this Thread in Original format
Sand Leaper
quote:
Originally posted by djteeo
Opprinnelig fra Stavanger.

Men for tiden Søgne, vest for Kristiansand.


Øy! Faen heller, jeg som trodde jeg var helt alene i Kristiansand når det gjaldt elektronisk musikk! Vel er jeg i Oslo nå, men er født og oppvokst i Kristiansand. Er visst ikke så alene som jeg trodde likevel da, fett :)

Det er jo masse folk her jo! Post i vei da vel!
Redd
Bra det kom et norsk forum og, svenskene har litt for mye "monopol" i norden på edm for tiden :)

Er opprinnelig fra Florø, bodd i Bergen, Sandefjord og nå Oslo.
djyouth
Trondheim
DJ_Audun
Ser ut til at det er en del norske som har signa opp, men er søren meg ikke mange som har postet mer enn i denne threaden. :whip:
Sand Leaper
quote:
Originally posted by DJ_Audun
Ser ut til at det er en del norske som har signa opp, men er søren meg ikke mange som har postet mer enn i denne threaden. :whip:


+1
freeloop
Får poste inn et innlegg jeg også da:)
22 år nå, vært TA siden 1995/96. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke er lei, men blir faktisk bare mer og mer gira for hver dag som går, hehe. Gull!
alieu
Bedre sent enn aldri...

Jeg er fra byen som er nordens sexparadis ifølge et tysk pornoblad:D Stedet er Larvik, og jeg er nok den eneste TA fra distriktet

20 år, har hørt på trance så lenge jeg kan huske
freeloop
Bor i Tønsberg nå. Vært på Big&Small Dj-team arrangementene alieu? Var bra da de var på Scenen i Horten! Håper de gir lyd fra seg igjen snart!
Nite-Mer
quote:
Originally posted by freeloop
Bor i Tønsberg nå. Vært på Big&Small Dj-team arrangementene alieu? Var bra da de var på Scenen i Horten! Håper de gir lyd fra seg igjen snart!


Man kunne hore EDM i Horten? Faren min er fra Borre og jeg har vaert en del in Horten, men jeg kunne ikke tenket meg at de hadde noen nattklubber. Er det noen bra utesteder i Tonsberg man kan hore bra musikk? Jeg tenker jeg besoker Norge igjen til neste sommer.
alieu
quote:
Originally posted by freeloop
Bor i Tønsberg nå. Vært på Big&Small Dj-team arrangementene alieu? Var bra da de var på Scenen i Horten! Håper de gir lyd fra seg igjen snart!



Nope, det har jeg ikke hørt om. Hva er det?
Finnes det noen utesteder/klubber i tønsberg som spiller ''ordentlig'' musikk?

Lil-H
Freeloop: så fett, du bor i tønsberg, jeg bor på husøy, liksom 10 min med bil til sentrum :)
Nitemer: Du bor i amerika til daglig, men er norsk?
freeloop
Ingen bra steder i Vestfold med elektronisk musikk på playlisten dessverre. Chapman i Holmestrand er vel det eneste som en sjelden gang har noen arrangementer som er verdt å dra til. Big&Small DJ Team glimter til en gang i blant, men nå er det ikke så mange lokaler de kan velge mellom. De kjører blanding av hard trance og hardhouse.

I Tønsberg bygges Streken nå om til TigerTiger, men tviler på at de kjører på med trance og house. Skal til TD007 nå i begynnelsen av nov. i hovedstaden. Tviler på at det tar mindre av denne gangen enn forrige gang! :gsmile:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement