|
Hvor mange tranceaddict er det her i Norge? (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Trancenorway |
| quote: | Originally posted by MagnesiumOxide
Jeg er fra Ã…lesund, eller litt utenfor, er der noen andre fra vestlandet, kanskje? |
Noen få.. men det er ein del fjell mellom oss. |
|
|
| alieu |
| quote: | Originally posted by lusk
Sitter i Trondheim, er fra Larvik. |
øy! hvor i larvik? |
|
|
| DjToxic |
| en fra lyngdal vestagder her |
|
|
| lusk |
| quote: | Originally posted by alieu
øy! hvor i larvik? |
Brunlanes |
|
|
| Megatronic |
| Ballstad, Lofoten |
|
|
| OxyAction |
| Tomter, Østfold her... |
|
|
| alieu |
| quote: | Originally posted by lusk
Brunlanes |
jada... ut på calle i jula, da? :p |
|
|
| Rayan |
| Er fra Nord- Trøndelag, men er fortiden i Oslo. |
|
|
| Illuminati |
By og by, Jeg er ifra Flisa/Åsnes/Hedmark
Det er ikke et stort miljø her, men noen. vi har iallefall diskotek hver fredag som jeg og et par andre spiller på... (sørger for at andre ungdommer får høre sikkelig trance!) |
|
|
| Errol82 |
| Eg er frå skibygda Voss!!! |
|
|
| Ciryon |
| Sandefjord reprezent |
|
|
| ziddy |
| quote: | Originally posted by Ciryon
Sandefjord reprezent |
Jøss. Det var ikke dårlig. Hvor i Sandefjord? |
|
|
|
|