return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 
Hvor mange tranceaddict er det her i Norge? (pg. 5)
View this Thread in Original format
Nite-Mer
quote:
Originally posted by Lil-H
Freeloop: så fett, du bor i tønsberg, jeg bor på husøy, liksom 10 min med bil til sentrum :)
Nitemer: Du bor i amerika til daglig, men er norsk?


Ja. Moren og faren min er begge to norske. Jeg var fodt og oppvokst i USA, men pleide a besoke Norge vaer sommer. Jeg har bare vaert tilbake en gang i de siste fem arene, men haper a komme meg ut igjen til sommeren. Jeg var utrolig skuffet forrige sommer da jeg besokte. Bare hip-hop og dritt diva house i klubbene der jeg var i Oslo. Jeg trodde at Europa hadde mer trance og prog en her, men i Oslo var det i hvertfall ikke.

Beklager om Norsken min er blitt litt darlig, men jeg skriver ikke mye Norsk lenger og har ikke de extra bokstavene pa keyboarde mitt.
MiCx
Oi.. kontoen min funka faktisk
Henger ikke så mye på ta.com, mest når jeg skal sjekke tracklists fra et eller annet set :P Men, jeg la merke til at et norsk forum har kommet opp, og det er jo positivt ! Kommer nok til å svippe innom oftere her etter

anyway..
Vestfold->Sandefjord her.. faithfull trancebanger since 1996 :D

-Michael and the MiKz ;D
DJ_Audun
Kjempebra. Jo flere norske trance avhengige jo bedre.:)
Sand Leaper
Start masse threads da folkens! Ikke noe å være sjenert over :D
verminator
jovisst! finnes ikke noe mer flaut enn å starte en thread... uff for en geek man er da!:haha: :haha:
DJ_Audun
quote:
Originally posted by verminator
jovisst! finnes ikke noe mer flaut enn å starte en thread... uff for en geek man er da!:haha: :haha:


+1
2fan
Oslo Øst--------BJØRNDAL BABY
dbb
Bergen her.
Locazor
Vi hadde jo Cruise i Tønsberg, og de hadde jo en tranceavdeling i underetasjen, men det ble bare forvandlet til det verste fjortisstedet hvor jeg kan sverge på at jeg så tolvåringer der inne :(
Nojsy
:DTønsberg...
Beste byen som er... (ikke i forhold til Trance da men)...

Ariah
Oslo øst, nærmere bestemt lindeberg :)
HyperFreak
Alta, Finnmark her. (Norges nordligste TA medlem!) :toothless

Begynner å bli en stund siden jeg sist var aktiv her på forumet, men nå er jeg tilbake igjen.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 
Privacy Statement