|
Hvor mange tranceaddict er det her i Norge? (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Nite-Mer |
| quote: | Originally posted by Lil-H
Freeloop: så fett, du bor i tønsberg, jeg bor på husøy, liksom 10 min med bil til sentrum :)
Nitemer: Du bor i amerika til daglig, men er norsk? |
Ja. Moren og faren min er begge to norske. Jeg var fodt og oppvokst i USA, men pleide a besoke Norge vaer sommer. Jeg har bare vaert tilbake en gang i de siste fem arene, men haper a komme meg ut igjen til sommeren. Jeg var utrolig skuffet forrige sommer da jeg besokte. Bare hip-hop og dritt diva house i klubbene der jeg var i Oslo. Jeg trodde at Europa hadde mer trance og prog en her, men i Oslo var det i hvertfall ikke.
Beklager om Norsken min er blitt litt darlig, men jeg skriver ikke mye Norsk lenger og har ikke de extra bokstavene pa keyboarde mitt. |
|
|
| MiCx |
Oi.. kontoen min funka faktisk
Henger ikke så mye på ta.com, mest når jeg skal sjekke tracklists fra et eller annet set :P Men, jeg la merke til at et norsk forum har kommet opp, og det er jo positivt ! Kommer nok til å svippe innom oftere her etter
anyway..
Vestfold->Sandefjord her.. faithfull trancebanger since 1996 :D
-Michael and the MiKz ;D |
|
|
| DJ_Audun |
| Kjempebra. Jo flere norske trance avhengige jo bedre.:) |
|
|
| Sand Leaper |
| Start masse threads da folkens! Ikke noe å være sjenert over :D |
|
|
| verminator |
| jovisst! finnes ikke noe mer flaut enn å starte en thread... uff for en geek man er da!:haha: :haha: |
|
|
| DJ_Audun |
| quote: | Originally posted by verminator
jovisst! finnes ikke noe mer flaut enn å starte en thread... uff for en geek man er da!:haha: :haha: |
+1 |
|
|
| 2fan |
| Oslo Øst--------BJØRNDAL BABY |
|
|
| Locazor |
| Vi hadde jo Cruise i Tønsberg, og de hadde jo en tranceavdeling i underetasjen, men det ble bare forvandlet til det verste fjortisstedet hvor jeg kan sverge på at jeg så tolvåringer der inne :( |
|
|
| Nojsy |
:DTønsberg...
Beste byen som er... (ikke i forhold til Trance da men)... |
|
|
| Ariah |
| Oslo øst, nærmere bestemt lindeberg :) |
|
|
| HyperFreak |
Alta, Finnmark her. (Norges nordligste TA medlem!) :toothless
Begynner å bli en stund siden jeg sist var aktiv her på forumet, men nå er jeg tilbake igjen. |
|
|
|
|