|
פרידות
|
View this Thread in Original format
| EternalMusic |
זה נושא די רגיש לכולנו אני מניח :(.
בכל אופן, פתחתי את הטרד כדי שנרשום כל אחד אם הייתה לו מישהי אי פעם
שעליה הוא יכל להגיד " אהבתי אותה " במלוא המובן של המשפט, לא סתם מישהי.
אתה עדיין איתה? או שאתם כבר לא ביחד? או שזה עדיין לא קרה לך...
אני יודע שזה טרד מתאים יותר לפורום מיואשים או משהו כזה... אבל התחשק לפתוח, אני משתגע.
אז זה הסיפור שלי בקצרה כמובן:
הייתי עם מישהי שנה ושמונה חודשים ונפרדנו לפני שלושה ימים סופית.
ומה נשאר לי להגיד? היא היחידה שבאמת אהבתי... ואני יודע שצריך להמשיך הלאה ולשכוח ולראות את ההזדמנויות שנוצרות אבל כשאתה אוהב מישהו אז אני חושב שהמצב שונה.
יכול להיות שהכאב והחרא זה זמני אבל בינתיים זה נראה כגיהנום.
המחשבה על שהיא תהיה עם מישהו אחר פשוט הורגת אותי.
:(
קיצר עסק לא הכי נעים.
אז מה אתם חושבים? |
|
|
| -CosmicFire- |
אני בן 15 ואין לי ממש הרבה נסיון במיוחד לא כלכך הרבה זמן
אבל לפי דעתי סע עם חבר למסיבה דפוק ראש פגוש בנות ותשכח ממנה |
|
|
| Gil Shwarts |
הפיתרון הכי טוב הוא סקס מזדמן עם כמה שיותר בחורות, בכמה שיותר מסיבות.
תאמין לי זה עוזר :)
אבל תיזהר כי לפעמים אתה נופל על בחורה שיש לה כבר חבר ועדיין אתה עושה אותה
ואז החבר שלה מחפש אותך...
לא נעים :) |
|
|
| yaman |
שמע אח שלי
אני מאוד מצטער בשבילך
מה המספר שלה?:thepirate |
|
|
| markfeldman |
ראשית כל אני מצטער בשבילך אני גם עברתי את זה, עד היום זה קודח לי בראש...
| quote: | הפיתרון הכי טוב הוא סקס מזדמן עם כמה שיותר בחורות, בכמה שיותר מסיבות.
תאמין לי זה עוזר |
בולשיט !
יחד עם הסקס זה מביא הרגשת ריקנות ועוד יותר געגועים ודכאונות. |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
הפיתרון הכי טוב הוא סקס מזדמן עם כמה שיותר בחורות, בכמה שיותר מסיבות.
תאמין לי זה עוזר :)
אבל תיזהר כי לפעמים אתה נופל על בחורה שיש לה כבר חבר ועדיין אתה עושה אותה
ואז החבר שלה מחפש אותך...
לא נעים :) |
מסכים 100%....
אחי אני בטוח ב99% שאתה מזל קשת...
אם לא תתקן אותי...:) |
|
|
| Gil Shwarts |
טלה
ומארק, לא כל אחד ריגשי כמוך...
יש ויש
לי זה עוזר גם אם סתם משעמם לי :) |
|
|
| markfeldman |
| quote: | טלה
ומארק, לא כל אחד ריגשי כמוך...
יש ויש
לי זה עוזר גם אם סתם משעמם לי |
זה לא קשור ל"ריגשי" אלא למידת האהבה שלך למישהי. |
|
|
| S-A |
וואי.. היה לי חבר שנתיים וכשקראתי נזכרתי בו..
לא כדאי לך לצאת להכיר ולזיין כי אח"כ באמת תרגיש ריקנות וכשתהיה פתאום לבד באיזה חדר אתה תזכר בה ותרגיש רע..
אני מציעה לך לתת לזמן לעבור, תצא ותבלה, עם הזמן תשכח אותה ותמצא לך מישהי טובה יותר..
בהצלחה מותק. |
|
|
| markfeldman |
| quote: | וואי.. היה לי חבר שנתיים וכשקראתי נזכרתי בו..
לא כדאי לך לצאת להכיר ולזיין כי אח"כ באמת תרגיש ריקנות וכשתהיה פתאום לבד באיזה חדר אתה תזכר בה ותרגיש רע..
אני מציעה לך לתת לזמן לעבור, תצא ותבלה, עם הזמן תשכח אותה ותמצא לך מישהי טובה יותר..
בהצלחה מותק. |
בדיוק ! |
|
|
| m0sh |
גיל תפסיק לזיין בשכל
פחחח
צודק עם הריקנות וזה קורה להרבה
הפתרון היחיד הוא אהבה חדשה ואין מה לעשות
אתה יכול לאכול את עצמך כל היום והרבה ככה
צריך להגיע לתודעה שזה לא סוף העולם וזה קל להגיד וקשה לעשות
ואני בטוח שהפוסט של גיל הוא רק בשביל שהוא ירגיש איזה "גבר" הוא
פחחח |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | ואני בטוח שהפוסט של גיל הוא רק בשביל שהוא ירגיש איזה "גבר" הוא |
חחחח אשכרה... |
|
|
|
|