return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
פרידות
View this Thread in Original format
EternalMusic
זה נושא די רגיש לכולנו אני מניח :(.
בכל אופן, פתחתי את הטרד כדי שנרשום כל אחד אם הייתה לו מישהי אי פעם
שעליה הוא יכל להגיד " אהבתי אותה " במלוא המובן של המשפט, לא סתם מישהי.
אתה עדיין איתה? או שאתם כבר לא ביחד? או שזה עדיין לא קרה לך...
אני יודע שזה טרד מתאים יותר לפורום מיואשים או משהו כזה... אבל התחשק לפתוח, אני משתגע.

אז זה הסיפור שלי בקצרה כמובן:

הייתי עם מישהי שנה ושמונה חודשים ונפרדנו לפני שלושה ימים סופית.
ומה נשאר לי להגיד? היא היחידה שבאמת אהבתי... ואני יודע שצריך להמשיך הלאה ולשכוח ולראות את ההזדמנויות שנוצרות אבל כשאתה אוהב מישהו אז אני חושב שהמצב שונה.
יכול להיות שהכאב והחרא זה זמני אבל בינתיים זה נראה כגיהנום.
המחשבה על שהיא תהיה עם מישהו אחר פשוט הורגת אותי.
:(
קיצר עסק לא הכי נעים.

אז מה אתם חושבים?
-CosmicFire-
אני בן 15 ואין לי ממש הרבה נסיון במיוחד לא כלכך הרבה זמן
אבל לפי דעתי סע עם חבר למסיבה דפוק ראש פגוש בנות ותשכח ממנה
Gil Shwarts
הפיתרון הכי טוב הוא סקס מזדמן עם כמה שיותר בחורות, בכמה שיותר מסיבות.
תאמין לי זה עוזר :)
אבל תיזהר כי לפעמים אתה נופל על בחורה שיש לה כבר חבר ועדיין אתה עושה אותה
ואז החבר שלה מחפש אותך...
לא נעים :)
yaman
שמע אח שלי

אני מאוד מצטער בשבילך



מה המספר שלה?:thepirate
markfeldman
ראשית כל אני מצטער בשבילך אני גם עברתי את זה, עד היום זה קודח לי בראש...
quote:
הפיתרון הכי טוב הוא סקס מזדמן עם כמה שיותר בחורות, בכמה שיותר מסיבות.
תאמין לי זה עוזר


בולשיט !

יחד עם הסקס זה מביא הרגשת ריקנות ועוד יותר געגועים ודכאונות.
taltul
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
הפיתרון הכי טוב הוא סקס מזדמן עם כמה שיותר בחורות, בכמה שיותר מסיבות.
תאמין לי זה עוזר :)
אבל תיזהר כי לפעמים אתה נופל על בחורה שיש לה כבר חבר ועדיין אתה עושה אותה
ואז החבר שלה מחפש אותך...
לא נעים :)

מסכים 100%....

אחי אני בטוח ב99% שאתה מזל קשת...
אם לא תתקן אותי...:)
Gil Shwarts
טלה
ומארק, לא כל אחד ריגשי כמוך...
יש ויש
לי זה עוזר גם אם סתם משעמם לי :)
markfeldman
quote:
טלה
ומארק, לא כל אחד ריגשי כמוך...
יש ויש
לי זה עוזר גם אם סתם משעמם לי


זה לא קשור ל"ריגשי" אלא למידת האהבה שלך למישהי.
S-A
וואי.. היה לי חבר שנתיים וכשקראתי נזכרתי בו..
לא כדאי לך לצאת להכיר ולזיין כי אח"כ באמת תרגיש ריקנות וכשתהיה פתאום לבד באיזה חדר אתה תזכר בה ותרגיש רע..
אני מציעה לך לתת לזמן לעבור, תצא ותבלה, עם הזמן תשכח אותה ותמצא לך מישהי טובה יותר..
בהצלחה מותק.
markfeldman
quote:
וואי.. היה לי חבר שנתיים וכשקראתי נזכרתי בו..
לא כדאי לך לצאת להכיר ולזיין כי אח"כ באמת תרגיש ריקנות וכשתהיה פתאום לבד באיזה חדר אתה תזכר בה ותרגיש רע..
אני מציעה לך לתת לזמן לעבור, תצא ותבלה, עם הזמן תשכח אותה ותמצא לך מישהי טובה יותר..
בהצלחה מותק.


בדיוק !

m0sh
גיל תפסיק לזיין בשכל

פחחח
צודק עם הריקנות וזה קורה להרבה
הפתרון היחיד הוא אהבה חדשה ואין מה לעשות
אתה יכול לאכול את עצמך כל היום והרבה ככה
צריך להגיע לתודעה שזה לא סוף העולם וזה קל להגיד וקשה לעשות

ואני בטוח שהפוסט של גיל הוא רק בשביל שהוא ירגיש איזה "גבר" הוא

פחחח
markfeldman
quote:
ואני בטוח שהפוסט של גיל הוא רק בשביל שהוא ירגיש איזה "גבר" הוא


חחחח אשכרה...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement