| skelz |
הקטע הנוכחי
Rise.. rise.. rise..
תורידו אותו ראבק
זה כמו רונן לביא רק יותר גרוע..
חח אני מתחיל להתבאס על האירוע הזה :\
אבל כל הכבוד לקטע של המצלמות וכל זה.. זה ענק פשוט
עידכון:
רונן לביא ההולנדי ירד מהעמדה חחחח
מזה הקטע הזה שמתנגן עכשיו?
בין לבין?
עדכון2:
דיי.. בנגמין בייטס זה
עופר ניסים ההולנדי..
אשכרה גם עם השיער הארוך וגם עם המוזיקה
ראבק.. |
|
|