return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Sensation White 2004 !! (pg. 3)
View this Thread in Original format
Viber
תעשה ריפרש או תוריד את הגירסה הכי חדשה של המדיה פלייר
yaman
עשיתי תודה אח שלי






יא רבנן הייתי מת להיות שם
yaman
כמה אנשים בערך יש שם?
Viber
זה האמסטרדאם ארינה אז לדעתי בערך 85 אלף
YoraY
אז מהההההההה

איזה צ'אט רץ פהההה :DDD
Viber
יאללה שכונה כול המודים בצבא...
Segev
משהו עוד שומע בשעה כזאת?
Viber
בטח
כמה כבר יוצא לי לשמוע כזה זבל בלייב?!! מחכה למורילו
Segev
גבר אולי תעדכן אותי יצאתי החוצה לכמה שעות והסתמכתי על זה שאני יוריד את זה עם ישתחרר , מה הפסדתי?


איזה יופי של שיר עכשיו!!!!!!!!
Flash Brothers - Amen (Lys & Gigi S Mix)
Viber
לא היה משהו חוץ מפיוידי שניגן סט לא כמו תמיד אלא יותר בסיגנון הבלגניסטי של ג"אדג" ג"ולס מפעם אבל יצא לו טוב ואנרגטי

רק בחלק השני של המגה מיקס היה דברים טובים

סנדר ניגן כמה טראקים חמודים כולל רמיקס לפינק פלויד שכולם פה אהבו אבל הרוב שלו היה חרא.

בזמן האחרון הוא מישתפר

עכשיו מחכים למורילו

Segev
ואללה סבבה אז לא הפסדתי הרבה
אני מבין שהוא עולה עוד מעת המרילו הזה
Viber
בוא תיצרף לשעת סיפור על יוון העתיקה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Privacy Statement