|
Sensation White 2004 !! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Viber |
| תעשה ריפרש או תוריד את הגירסה הכי חדשה של המדיה פלייר |
|
|
| yaman |
עשיתי תודה אח שלי
יא רבנן הייתי מת להיות שם |
|
|
| yaman |
| כמה אנשים בערך יש שם? |
|
|
| Viber |
| זה האמסטרדאם ארינה אז לדעתי בערך 85 אלף |
|
|
| YoraY |
אז מהההההההה
איזה צ'אט רץ פהההה :DDD |
|
|
| Viber |
| יאללה שכונה כול המודים בצבא... |
|
|
| Segev |
| משהו עוד שומע בשעה כזאת? |
|
|
| Viber |
בטח
כמה כבר יוצא לי לשמוע כזה זבל בלייב?!! מחכה למורילו |
|
|
| Segev |
גבר אולי תעדכן אותי יצאתי החוצה לכמה שעות והסתמכתי על זה שאני יוריד את זה עם ישתחרר , מה הפסדתי?
איזה יופי של שיר עכשיו!!!!!!!!
Flash Brothers - Amen (Lys & Gigi S Mix) |
|
|
| Viber |
לא היה משהו חוץ מפיוידי שניגן סט לא כמו תמיד אלא יותר בסיגנון הבלגניסטי של ג"אדג" ג"ולס מפעם אבל יצא לו טוב ואנרגטי
רק בחלק השני של המגה מיקס היה דברים טובים
סנדר ניגן כמה טראקים חמודים כולל רמיקס לפינק פלויד שכולם פה אהבו אבל הרוב שלו היה חרא.
בזמן האחרון הוא מישתפר
עכשיו מחכים למורילו |
|
|
| Segev |
ואללה סבבה אז לא הפסדתי הרבה
אני מבין שהוא עולה עוד מעת המרילו הזה |
|
|
| Viber |
| בוא תיצרף לשעת סיפור על יוון העתיקה |
|
|
|
|