return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Sensation White 2004 !! (pg. 6)
View this Thread in Original format
markfeldman
אוי אוי DANCE VALLEY....
yaman
ואן דייק לא דומה לואן דאם?
Segev
דאנס וואלי עוד שבוע?

וחוץ מזה שנה שעברה היה דאווקה בן זונה והיו לפחות דיי ג'יים טובים ועוד בכלל היה את הבכורה של הרימיקס של ארמין למוטורסיקל זה היה מטורף לפתוח את הערב עם כזה דבר!!!
yaman
אתה יכול לתת לי בבקשה את הטראקליסט של ארמין משנה שעברה?
coby
היה גועל נפש

חוץ מכמה קטעים סבבה


אני ויובל היינו בהלם פתאום אנחנו שומעים להיטי אמ טי וי בסנסיישן

WTF ?!??!

המסחרה הגיע לכל מקום ! ..
yaman
שמו לי שם את
one more time
נו בייחיאט ראבאק

התבאסו ההולנדים מהיורו
Segev
quote:
Originally posted by yaman
אתה יכול לתת לי בבקשה את הטראקליסט של ארמין משנה שעברה?


Armin van Buuren
01 Sensation Intro
02 Gabriel & Dresden pres Motorcycle - As The Rush Comes (Armin van Buuren Remix)
03 The Matrix - Take The Pill (Junkie XL Bonus Remix)
04 Ronald Klinkenberg - Melting Point (P-Diddy - Let's Get Ill Vocals)
05 Airwave - When Things Go Wrong (Remix)
06 M.I.K.E. - Turn The Lights Off
07 Pulser - My Religion (Original Mix)
08 Midway - Amazon
09 Armin van Buuren - Precious
10 Katana - Unknown Title
11 Coast 2 Coast - Searching (Original Mix)
12 Laura Turner - Soul Deep (Signum Dub)
13 Armin van Buuren vs Airwave - Sunspot (DCML Remix)
14 ID
15 GTR - Mistral
16 Basic Dawn - Pure Thrust (Nu-NRG Remix)
17 Questia - Nexus Asia (Original Mix)
18 Max Walder - Crown
19 Dallas Super Stars - Helium (JS16 High Energey Remix)

Marco V
01 Sensation Intro
02 Fractal Vibe - C-Song (Dynamic Vibe Remix)
03 Ernesto vs Bastian - Who's Is The Starter
04 DJ Tiesto - Traffic
05 Albert Vorne - Indigo Sky (Tankis & Savietto Remix)
06 Marco V - The Great Escape
07 Red Hot Chilli Peppers - By The Way (Marco V Short Hard Trance Mix)
08 Cave - Street Carnival
09 Coldplay - Clocks (Marco V Mix)
10 Marco V - Echoes (V.ision Mix)
11 Astrix - Eye To Eye
12 Kay D Smith & Marc Tall - Passive Resistance (Hoipolloi Mix)
13 Marco V - C:\Del.mp3
14 Ricky Fobis - No Regular
15 Gabriel & Dresden pres Motorcycle - As The Rush Comes (Sweeping Strings Mix)
--Sound Problems On Sensation--
16 Jens - Loops & Things (Marco V Remix)
17 Michael Splint pres Eruption - I Feel Free (DJ Choose & F Remix)
18 Marco V - Simulated (V.ision Mix)


Johan Gielen
01 Sensation Intro
02 Ibiza Studio - Born Again
03 Yomanda - You're Free
04 Ron Van Den Beuken - Timeless (Floyd Mix)
05 Airscape - Unknown
06 Sensation - Anthem 2003 (Robert Gitelman Remix)
07 Paul van Dyk - For An Angel (Nu-NRG Remix)
08 Spacediver - Unspoken (Svenson & Gielen Remix)
09 Dubb Headz - Rising Up (Club Mix)
10 Cygnus X - Superstring (Rank 1 Remix)
11 Faithless - We Come One (Dave Clarke Remix)
12 Fatboy Slim - Star 69
13 Svenson & Gielen - Twisted (Energy Remix)
14 Y.O.M.C. - Deftig (Past, Present, Future)
15 Nalin & Kane - Beachball (Level K Remix)
16 DJ Garry - Dream Universe
17 Dahlback & Krome - Murder Was the Bass (Original Mix)
18 ID
19 Benny Benassi - Satisfaction (Original Mix)


Ferry Corsten
01 Sensation Intro
02 Boss@Nova - Stone Cold (Original Mix)
03 Fictivision vs C-Quence - Symbols (Original Mix)
04 Matt Cassar pres Most Wanted - Seven Days & One Week (Remix)
05 Solid Globe - North Pole
06 ID (Interview Armin van Buuren)
07 Afterburn - Summer Sun
08 Ferry Corsten - Indigo (Original Mix)
09 Ferry Corsten - Right Of Way
10 Darude - Music (Original Mix)
11 Benny Benassi pres The Biz - Satisfaction (Steve Murano Remix)
12 Ferry Corsten - Punk (Original Mix)
13 Grooveyard - Mary Go Wild (New Remix)
14 Ferry Corsten - Rock Your Body Rock

והיה עוד סתם מגה מיקס וכאלה קיצר שנה שעברה לא רק שהיה יותר טוב מהשנה אלה היה בן זונה בכלל
KrazyDJs
קיצר מתי הבלאק? :wtf:
THE_BLUE_DRAGON
10.07.2004
markfeldman
quote:
דאנס וואלי עוד שבוע


7.8.2004

DJ Alex E.
אני ממש התלהבתי מכל ההפקה של הארוע
כל קטעי המעבר האלה של המתולוגיה היו ממש מגניבים ובכלל כל התאורה והאפקטים היו מדהימים
עכשיו למוסיקה...
תאמת אני אוהב את כל סוגי האלקטרוני,גם את ההאוס
אז הסט של בריאן אס היה די בסדר לדעתי למרות שהוא נראה כמו אחד שמקבל ב-אס שלו חחחח
בנג'מין גם היה די בסדר
פול היה תותח לדעתי
הסט הכי טוב שהיה שם
סאנדר היה גם מצויין עם סט סוחף ומהפנט
רק לקראת הסוף הוא קצת נחלש
שמעתי רק חלק קטן מהסט של מורלו כי הלכתי לישון והאמת די הרשים אותי מה שהוא עשה עם הטראק הראשון,והשאר היה סתם האוס חביב כזה
תקראו לי מסחרי,אבל אני אוהב גם את ההאוס הזה מה לעשות
מצד שני אני אוהב גם את ברייקס ופרוגרסיב האוס שזה הכי לא מסחרי שיש אז הטעם שלי מעורב ואני לא אטום למשהו רק בגלל שיש אנשים שמחשיבים את זה למסחרי...אבל עזבו אין לי כוח לפתח ויכוח על זה
זה פעם ראשונה שיצא לי לשמוע(ולראות)את הסנסיישן והאמת היא שציפיתי ליותר מבחינת המוזיקה,אבל מבחינת ההפקה והמראה של כל מה שהלך בפנים זה היה מדהים
והראיונות ההיו ממש מעצבנים! תנו לשמוע מוסיקה בשקט פאק היה יותר ראיונות ממוסיקה
למי אכפת מאיפה הגיעו כל המפגרים האלה
בא לכם להראות אנשים?תראו כוסיות כמו הכוסית ההיא עם המכנס הקצר הלבן שהראו באמצע הסט של פול
היא היתה שווה!!!!:crazy:

ויש לי שאלה לכל המבינים:
כמה עולה כניסה לארוע הזה ומה התכולה המקסימלית של המועדון?מעניין אותי לדעת
Viber
חחחחח גם אני הבחנתי בזה...


quote:
Originally posted by Viber
עזבו אותכם פול ראיתם איזה כוסית הייתה עכשיו??!!! אני רוצה כזה בבית!



ומה זה כול ההאבקות של ההומואים הזאת שילך לחפש כוסיות הצלם הזה!!!

והמסיבה הייתה באמסטרדאם ארינה(איפה שאייאקס משחקת) ולכן ההערכה שלי היא שניכנסים לשם בסביבות ה80 אלף איש
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Privacy Statement