|
Sensation White 2004 !! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Segev |
חח כן מה זה מה הקשר?
מה הוא הולך לנגן האוס?
חח שירן הוא שם את השיר שאתה אוהב
gonna brake down the doors |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by Segev
חח כן מה זה מה הקשר?
מה הוא הולך לנגן האוס? |
כן
אני מקשיב לזה רק כי שמעתי את מורילו עושה דברים מטורפים כבר פעם... |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by Segev
gonna brake down the doors |
אני לא מאמין שמישהו אוהב את זה
:eek: |
|
|
| Viber |
איזה מוזיקה חרא יא אללה
בא לי לדפוק תראש שלי בשידה פה עד שהמוזיקה תיפסק
:whip: :whip: :whip: |
|
|
| Segev |
אני מקווה שהיה לנו פיצוי על זה וישדרו אתת
dance vally |
|
|
| Viber |
| דאנס ואלי יהיה יותר מסריח תאמין לי |
|
|
| Segev |
| תשע עם משדרים את ארמין 6 שעות אני מרוצה ומסופק ;) |
|
|
| Viber |
| לא זה הקטע שאיידיאנדטי מחרבנים את זה בשידור,או באיכות גרועה או שהשדרן מציק כול שנייה או שכול תקליטן מופיע 25-40 דקות בשביל לדחוס את כולם |
|
|
| Segev |
אז חבל שאתה שומע ברדיו כי בוידאו אין שדרן והאיכות טובה להפליא
בכל מקרה אני הולך לשון כבר לילה טוב |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by Segev
אז חבל שאתה שומע ברדיו כי בוידאו אין שדרן והאיכוצ טובה להפליא |
שטויות נגיד עכשיו אני רואה בוידאו וגם שם דוחפים לך ראיונות והאיכות פחות טובה מהרדיו כי הוידאו בא על חשבון האודיאו
ועדיין כול סט יהיה 30 דקות. |
|
|
| Viber |
יאללה גם אני אלך לישון
סתם עינוי המורילו הזה |
|
|
| taltul |
מאכזב ביותר!!!!
טוב שארמין לא היה כי הוא ממש לא בליגה שלהם...
אם אפשר לקרוא לזה לידה בכלל...
ומה קטע שלהם עם הסיפורים על יוון העתיקה?:) תאמת דווקא זה היה הדבר הנחמד ביותר...והתאורה וההשקעה בעיצןב וכו' גם סבבה...
הכל היה סבבה חוץ מהמוזיקה!!!
התמסחרו לגמרי האי די אנד טי הללו!!!
נ''ב:
מי שלא יודע פול ואן דייק ניגן סט מוקלט מראש דרך הלפטופ שלו בעזרת פיינל סקראצ'!!! אז אל תגידו אחר כך שהוא לא פלצן...קיצר נחכה ונראה את דאנס וואליי!!! |
|
|
|
|