|
~סטיות~ (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Sm0keMachine |
אחלה רעיון ימן , לא חשבתי על זה ;)
ממממ הסטיות שלי הן...
כשאני שיכור אני תמיד נושך בנות, בד"כ בכתף..
זה נהיה כבר נוהל קבוע שבחורה מתקשרת אלי יום אחרי מסיבה וצועקת עלי שעשיתי לה סימנים כחולים :)
סטיה בקשר למוזיקה:
מוזיקה אלקטרונית פשוט לא נמאסת עליי אף פעם..אני יכול לצאת ממסיבה שבה שמעתי 8 שעות רצוף האוס לפרצוף ולהמשיך לשמוע בבית עוד..בניגוד לאחרים שלא יכולים לשמוע את המוזיקה הזאת יותר מידי ורוצים להרגע אחרי המסיבה..
עוד סטיה: לכלוך לא מפריע לי..אני יכול לחיות בבלאגן וזוהמה בלי שום בעיה..
מה עוד?
מפריע לי נורא כשאין לי צמיד על היד..זה ממש מציק..אחד הדברים המעצבנים בלהיות חייל!!!
וטלטול תביא לי איזה ג'ינס יפה :D |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
אחלה רעיון ימן , לא חשבתי על זה ;)
ממממ הסטיות שלי הן...
כשאני שיכור אני תמיד נושך בנות, בד"כ בכתף..
זה נהיה כבר נוהל קבוע שבחורה מתקשרת אלי יום אחרי מסיבה וצועקת עלי שעשיתי לה סימנים כחולים :)
סטיה בקשר למוזיקה:
מוזיקה אלקטרונית פשוט לא נמאסת עליי אף פעם..אני יכול לצאת ממסיבה שבה שמעתי 8 שעות רצוף האוס לפרצוף ולהמשיך לשמוע בבית עוד..בניגוד לאחרים שלא יכולים לשמוע את המוזיקה הזאת יותר מידי ורוצים להרגע אחרי המסיבה..
עוד סטיה: לכלוך לא מפריע לי..אני יכול לחיות בבלאגן וזוהמה בלי שום בעיה..
מה עוד?
מפריע לי נורא כשאין לי צמיד על היד..זה ממש מציק..אחד הדברים המעצבנים בלהיות חייל!!!
וטלטול תביא לי איזה ג'ינס יפה :D |
חחח...הקטע של הנשיכות - למה לא שמעתי על זה עדיין??? מוזר שאתה מסתיר ממני דברים ;)... עכשיו לגבי המוזיקה - אתה כל כך צודק היינו בים עם חבר שלי לפני שבוע נו וכמובן תפסנו כמה כוסיות כרגיל...עכשיו פתאום סתם עברנו כזה לנושא של המוזיקה ואחת מהן עושה שצרבה איזה 70 שירים על הדיסק אחד - אני עושה "איך?" היא כזאת " זה באמ פי 3!" אני כזה "נו ברור! אבל עדיין...כשאני צורב אז 50 זה מקסימום!" היא "אני אומרת לך 70 שירים!" אני "אה נו בטח כל שיר אצלך זה 5 עד 7 דקות לכל היותר" היא "כן משהו כזה...מה אצלך לא ככה?" אני "לא אצלי כל טראק הוא משהו כמו 8 עד 12 דקות" היא "מה אתה שומע האוסים?" אני" כן..." היא "מה רק האוסים?" אני כזה "כן רק האוסים" היא "מה, כל הזמן?" אני "כן כן כל הזמן"...שגעתי אותה שם היא עדיין לא מאמינה לי איך אפשר לשמוע כל היום אלקטרונית...
!!!תאמת אני מבין אותה - בן אדם לא הופך לקלאבר, הוא נולד כזה
נ''ב: לגבי הג'ינס - סבבה , רק תשלם לי על השימוש באג''חים שאתה משקיע בהם :D ;) :rolleyes: |
|
|
| §chop¥ |
| quote: | Originally posted by taltul
2>>> מחשב - סטיה די טיפשית ולא ממש הגיונית אבל זה המצב , בזמן האחרון שזה משהו כמו חצי שנה אני לא זוכר יום שלא הייתי ובדקתי משהו באינרנט או שזה בפורום או שזה בדיקת הורדות או שזה סתם גלישה או סתם שמיעת טראקים...ומה זה לא סתם שאני נכנס וזהו זה גם גורם לי במידה מסויימת לאיזשהו סיפוק, הרגעה וכדומה...
|
מסכים גם אני...
זה הולך ככה:
כניסה לפורום ולהגיב שטויות
:p
רואה איזה ויניל יצא לאחרונה
בודק אימייל וציונים של האוניברסיטה
(מי שלומד באוני' ת"א מכיר את כל האימיילים המיותרים שהם שולחים כל יום
כמו אחד שקיבלתי לא מזמן:
"לדליה שלום,
אני אשמח אם תשלחי את האימייל הבא לכל הפרופסורים בפקולטה
אבל אנא שימי לב למי את שולחת כי קיבלתי הרבה הערות
לאחרונה על זה שתלמידים שנה א' מקבלים המון אימיילים משונים
"
איזה טמבליים:crazy: )
ותוך כדי פעולה שומע טראקים שירדו לאחרונה |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | בן אדם לא הופך לקלאבר, הוא נולד כזה |
מממממממ..... משפט מעניין...
זה עניין של גנים...
אתה בהחלט צודק !
אגב, לא כל מי שאוהב את המוסיקה הזו הוא בהכרח קלאבר...
חבר שלי הוא כזה (לא אוהב מסיבות). |
|
|
| yaman |
סטיה בתכשיטים:
לא יכול לצאת בלי הטבעות מהבית
סטיה במוזיקה:
אני לא יכול לגמור את היום בלי לשמוע את
Iio - Rapture (Armin van Buuren Remix) |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by yaman
סטיה בתכשיטים:
לא יכול לצאת בלי הטבעות מהבית
סטיה במוזיקה:
אני לא יכול לגמור את היום בלי לשמוע את
Iio - Rapture (Armin van Buuren Remix) |
וואי כם לי פתאום בא לשמוע את זה...אבל לא נראה שיש לי את זה במחשב... טוב נראה...כל כך בא ליייי...:) |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by taltul
מה סתם...אחי אנחנו חיים בשנת 2004 כל אחד מנסה משהו חדש כל הזמן...:)
|
יש לך משהו לספר? ;)
| quote: | Originally posted by taltul
ד''א שמתי לב ש"סתם צחוקים" רשמת בגופן קטן יותר...האם יש לזה סיבה איזושהי?...:rolleyes: |
זה כל הפוטנטה...
| quote: | Originally posted by yaman
שיטה :
הכי טוב זה לזיין אחת עם ציצי קטן
כי אן היא תגיד לך מה זה הזין הזה?
תגיד לה: מה זה הציצים האלה? |
למישהו יש טראומה . . .
חחחחחחחחחחחח, פתאום אני קולט את הכותרת שלך מתית לניק... בכלל קרע אותי :stongue: :stongue: :haha: :stongue: :happy2: :toothless :D |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by taltul
חחח...הקטע של הנשיכות - למה לא שמעתי על זה עדיין??? מוזר שאתה מסתיר ממני דברים ;)... עכשיו לגבי המוזיקה - אתה כל כך צודק היינו בים עם חבר שלי לפני שבוע נו וכמובן תפסנו כמה כוסיות כרגיל...עכשיו פתאום סתם עברנו כזה לנושא של המוזיקה ואחת מהן עושה שצרבה איזה 70 שירים על הדיסק אחד - אני עושה "איך?" היא כזאת " זה באמ פי 3!" אני כזה "נו ברור! אבל עדיין...כשאני צורב אז 50 זה מקסימום!" היא "אני אומרת לך 70 שירים!" אני "אה נו בטח כל שיר אצלך זה 5 עד 7 דקות לכל היותר" היא "כן משהו כזה...מה אצלך לא ככה?" אני "לא אצלי כל טראק הוא משהו כמו 8 עד 12 דקות" היא "מה אתה שומע האוסים?" אני" כן..." היא "מה רק האוסים?" אני כזה "כן רק האוסים" היא "מה, כל הזמן?" אני "כן כן כל הזמן"...שגעתי אותה שם היא עדיין לא מאמינה לי איך אפשר לשמוע כל היום אלקטרונית...
!!!תאמת אני מבין אותה - בן אדם לא הופך לקלאבר, הוא נולד כזה
נ''ב: לגבי הג'ינס - סבבה , רק תשלם לי על השימוש באג''חים שאתה משקיע בהם :D ;) :rolleyes: |
זהו אנשים פשוט לא מבינים אותנו..בגלל זה אפשר לקרוא לזה סטיה..
אולי זה פשוט לא נורמאלי שבן אדם ישמע מוזיקה אלקטרונית כל היום ולא ימאס לו..
ובקשר לנשיכות..אתה לא שמעת על זה בגלל שאתה כל הזמן ברחבה של הראפ מלקק מרפקים של בנות:rolleyes: |
|
|
| yaman |
| צריכים להמציא שם לחיידק הזה |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by §chop¥
בודק אימייל וציונים של האוניברסיטה
(מי שלומד באוני' ת"א מכיר את כל האימיילים המיותרים שהם שולחים כל יום
כמו אחד שקיבלתי לא מזמן:
"לדליה שלום,
אני אשמח אם תשלחי את האימייל הבא לכל הפרופסורים בפקולטה
אבל אנא שימי לב למי את שולחת כי קיבלתי הרבה הערות
לאחרונה על זה שתלמידים שנה א' מקבלים המון אימיילים משונים
"
איזה טמבליים:crazy: )
|
חחחחחחחחחחחחח
יפה דורון הזאתי!!
:whip: :whip: :whip: :whip:
:stongue: :stongue:
ונוסיף גם איזה סטייה:
אני לא יכול להנות מסרט פורנו אם אין גמירה עצבנית על הפנים שלה\שלהן בסוף
:crazy: |
|
|
| sh33p |
סטייה מינית... תחת עגול ויפה, אצבעותתתתתתתת וכפות רגליים!!
(כמובן אצל בנות)
סטיות רגילות :/ אין לי |
|
|
| DjNumShum |
וואי אני לא מאמין שלאף אחד אין אין הסטייה לי אצל בנות דווקא חשבתי שזה די נפוץ
----בנות עם עצמות מעוצבות יפות במותניים עושה לי את זה בטירוףףף!!!!!!----- |
|
|
|
|