return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
~סטיות~ (pg. 5)
View this Thread in Original format
eXeTik
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח!
ענק :stongue:
KrazyDJs
בטיול השנתי...
5 אנשים בחדר
בשירותים אחד אחרי השני..

האחרון שנכנס...מת...:wtf:

אתם לא יודעים מה זה לחרבן ככה כל אחד 10-20 דקות

אחרי יום שלם רק של טחינה של ממתקים...


פיי זה היה מגעיל :wtf: :stongue:
Flotser
quote:
Originally posted by KrazyDJs
בטיול השנתי...
5 אנשים בחדר
בשירותים אחד אחרי השני..

האחרון שנכנס...מת...:wtf:

אתם לא יודעים מה זה לחרבן ככה כל אחד 10-20 דקות

אחרי יום שלם רק של טחינה של ממתקים...


פיי זה היה מגעיל :wtf: :stongue:


אצלנו תמיד היה כלל שלא מחרבנים בחדר,
רק אצל אחרים
:stongue:
taltul
וואי אני כנראה מפספס חלק מ"הנאה" של הכרות עם סוגים שונים של חירבונים הרי לבן אדם שלא אוכל בשר ולחם ועוד הרבה דברים אחרים שכולם כן אוכלים חלק רב של החירבונים לא מוכר לי בכלל - בד''כ הכל הולך/יוצא לי חלק כמו שצריך :)
yaman
מדוע אינך אוכל בשר ולחם?
Rising
quote:
Originally posted by taltul
וואי אני כנראה מפספס חלק מ"הנאה" של הכרות עם סוגים שונים של חירבונים הרי לבן אדם שלא אוכל בשר ולחם ועוד הרבה דברים אחרים שכולם כן אוכלים חלק רב של החירבונים לא מוכר לי בכלל - בד''כ הכל הולך/יוצא לי חלק כמו שצריך :)


אתה נסחף קצת אבל שיהיה לך בכיף...

מאיפה אתה מביא תויטמין
D12?
yaman
אורן לא ידעת שבמרפקים יש וויטמין d12?
Rising
חחחחח חזק
yaman
אורן אמרת אתה מכין חתימה?
Rising
כן הכנתי..אין לי לאן לעלות אותה

יהיה בסדר

yaman
אורן אפשר בבקשה ממך שתכין לי חתימה?
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Rising
כן הכנתי..אין לי לאן לעלות אותה

יהיה בסדר


שלח לי נו יא עז
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement