| Flotser |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
בטיול השנתי...
5 אנשים בחדר
בשירותים אחד אחרי השני..
האחרון שנכנס...מת...:wtf:
אתם לא יודעים מה זה לחרבן ככה כל אחד 10-20 דקות
אחרי יום שלם רק של טחינה של ממתקים...
פיי זה היה מגעיל :wtf: :stongue: |
אצלנו תמיד היה כלל שלא מחרבנים בחדר,
רק אצל אחרים
:stongue: |
|
|