return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
~סטיות~ (pg. 4)
View this Thread in Original format
KrazyDJs
לא קראתי הכל [ עוד מעט ]

אבל כמה דברים..

אם זה חירבון שלא יוצא בו כלום..
ומול האסלה יש נגיד אמבטיה, שאתה יכול לשים רגליים ב 90 מעלות

תעשה את זה..

אני בן זונה אם החרא לא יצא לך בטיל...


בנוגע לחירבון שהמים מלטפים לך את התחת...

שים 3-4 שכבות של נייר לפני שאתה מתיישב, ככה המים לא יקפצו בחיים
Sm0keMachine
ראסמי אני לא יכול לדמיין בנות מחרבנות..:eek:
Hell_Copter
אני רק רוצה לתקן כמה דברים שכתבת...
הם ידועים בשמות אחרים במחוזים שונים :)

quote:
Originally posted by Flotser
שרביט - אותו מקל שניצב (או אמור להיות ניצב) ליד האסלה עם שערות
בקצה, שבמקרה שהמחרבן לא יודע לקלוע, או למקרה שהמחרבן נקלע למצב
חירום חרבוני


אותו "שרביט" מדובר נקרא בשפה המקצועית אלי לוזון...
כל שאר הדברים עליו כבר הסברת :)

quote:
Originally posted by Flotser
החרבון הנקי - אתה מחרבן, אתה רואה את הקקי באסלה, אבל אתה לא רואה
אותו על הנייר טואלט. זה החרבון הכי מוצלח וברמת העיקרון מי שהצליח
להגיע לרמה של חרבון נקי הוא בנאדם עם הרבה פחות דאגות בחיים.


זה נקרא בשפה המקצועית קקי קסם
יש עוד סוג של קקי קסם אליו נגיע בעוד מספר שורות...
הכי ליגה.. ואני מדבר מנסיון... זה קקי קסם בשטח...
לחרבן בשטח ולא לנגב זה אחד השוסים הגדולים בתבל!!

quote:
Originally posted by Flotser
חרבון רפאים - אתה מרגיש את הקקי יוצא, רואה עדויות ברורות שלו על
הנייר טואלט, אבל אין שום זכר לקקי באסלה. החרבון הזה מאד לא מפרגן,
ולרוב אתה יוצר בהרגשה של ריקנות מהשירותים.


זה הסוג השני של קקי קסם שקיים...
חרבנת אותו... אבל באורח פלא הוא נעלם לך


quote:
Originally posted by Flotser
חרבון חשאי - אף אחד לא היה בשירותים, אבל יש שם קקי, ואף אחד לא מוכן
לקחת על עצמו את האחריות.


קרה לנו הרבה בבסיס הקודם... תמיד הגיע חרא למושב ואף אחד לא לקח אחריות...



אחלה מילון... מעניין ביותר הייתי אומר...
אשריך :D
Flotser
אני רואה שלראשונה מזה חודשים מתפתח כאן דיון רציני ולעניין,
תודה רבה לרועי על הפרשנות המעניינת, ועל השלכת הנושא על חיי היומ-יום של הפלוגות הלוחמות בצה"ל.

ולמען הסר ספק, לא אני כתבתי את המילון המשובח:eek:

:crazy: :crazy:
MasterP
quote:
Originally posted by Flotser

חרבון של צומי - חרבון שהוא כל כך מעניין בצורה, בצבע, במרקם ובטעם
שלו, שאתה חייב לקרוא למישהו שיבוא לראות לפני שאתה מוריד את המים. יש
כאלו שאפילו מגדילים לעשות ומצלמים את זה בשביל להראות לדורות הבאים.


בואנה אחי גמרת לי את החיים
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
אחד הפוסטים המצחיקים שראיתי פה לאחרונה

כל הדיבורים האלו על חירבונים עשו לי חשק...
§chop¥
בוא'נה מיכאל.....

מזל שהלכת לעתודה אחרת הייתה מתבזבז:rolleyes:
Flotser
quote:
Originally posted by §chop¥
בוא'נה מיכאל.....

מזל שהלכת לעתודה אחרת הייתה מתבזבז:rolleyes:


תודה לך אחי לנשק!! :p

אבל לא אני כתבתי את זה!! ממש לא נעים לקחת על זה קרדיט, מצאתי את זה פעם איפשהו וידעתי שאני חייב לשמור את זה.ואני לא מוצא את הלינק למקום.
yaman
אשכרה לראות בחורה עם עיתון נכנסת לשירותים זה גועל נפש

ועוד מה היא תקרא שם: לאישה?


איככככככככככככככסססס
DJ Alex E.
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח מיכאאאאאל גמרת אותי עם המילון שלך (או לא שלך) חחחחחחח רציני פשוט ישבתי והתחלתי להתפוצץ מצחוק שורה אחרי שורה זה כל כך מוכר כל הדברים שכתובים שם חחחח פשוט גאוני המילון הזה
markfeldman
ואללאק לא פלא שקוראים לך פלוצר....

GLoBaL-MUZiK
ישלי דמעות בעיניים, אחד הפוסטים הכי מצחיקים שקראתי אי פעם, מומלץ להכניס אותו לטראד של הצחוקים.......או לעשות לו טראד נעול, מיכאל אני מודה לך שחשפת את המידע הזה לעיני העולם....זה פשוט היסטרי
skelz
מיכאל אתה תותח חחחחחחח
הרגת אותי מצחוק

אין ספק שחירבון של שואה גרעינית זה אחד הדברים..
ואם אתם עדיין לא ברמה של לנסות.. אז דבר ראשון.. חבל..
דבר שני נסו את זה:
תאכלו שועית.. הרבה שועית
אחרי זה תאכלו איזה 2 ביצים ככה..
וחכו יום יומיים.. :)
ואז תראו שזה ממש קורע לראות אנשים חנוקים יוצאים מהשירותים
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement