|
~סטיות~ (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| KrazyDJs |
לא קראתי הכל [ עוד מעט ]
אבל כמה דברים..
אם זה חירבון שלא יוצא בו כלום..
ומול האסלה יש נגיד אמבטיה, שאתה יכול לשים רגליים ב 90 מעלות
תעשה את זה..
אני בן זונה אם החרא לא יצא לך בטיל...
בנוגע לחירבון שהמים מלטפים לך את התחת...
שים 3-4 שכבות של נייר לפני שאתה מתיישב, ככה המים לא יקפצו בחיים |
|
|
| Sm0keMachine |
| ראסמי אני לא יכול לדמיין בנות מחרבנות..:eek: |
|
|
| Hell_Copter |
אני רק רוצה לתקן כמה דברים שכתבת...
הם ידועים בשמות אחרים במחוזים שונים :)
| quote: | Originally posted by Flotser
שרביט - אותו מקל שניצב (או אמור להיות ניצב) ליד האסלה עם שערות
בקצה, שבמקרה שהמחרבן לא יודע לקלוע, או למקרה שהמחרבן נקלע למצב
חירום חרבוני
|
אותו "שרביט" מדובר נקרא בשפה המקצועית אלי לוזון...
כל שאר הדברים עליו כבר הסברת :)
| quote: | Originally posted by Flotser
החרבון הנקי - אתה מחרבן, אתה רואה את הקקי באסלה, אבל אתה לא רואה
אותו על הנייר טואלט. זה החרבון הכי מוצלח וברמת העיקרון מי שהצליח
להגיע לרמה של חרבון נקי הוא בנאדם עם הרבה פחות דאגות בחיים.
|
זה נקרא בשפה המקצועית קקי קסם
יש עוד סוג של קקי קסם אליו נגיע בעוד מספר שורות...
הכי ליגה.. ואני מדבר מנסיון... זה קקי קסם בשטח...
לחרבן בשטח ולא לנגב זה אחד השוסים הגדולים בתבל!!
| quote: | Originally posted by Flotser
חרבון רפאים - אתה מרגיש את הקקי יוצא, רואה עדויות ברורות שלו על
הנייר טואלט, אבל אין שום זכר לקקי באסלה. החרבון הזה מאד לא מפרגן,
ולרוב אתה יוצר בהרגשה של ריקנות מהשירותים.
|
זה הסוג השני של קקי קסם שקיים...
חרבנת אותו... אבל באורח פלא הוא נעלם לך
| quote: | Originally posted by Flotser
חרבון חשאי - אף אחד לא היה בשירותים, אבל יש שם קקי, ואף אחד לא מוכן
לקחת על עצמו את האחריות.
|
קרה לנו הרבה בבסיס הקודם... תמיד הגיע חרא למושב ואף אחד לא לקח אחריות...
אחלה מילון... מעניין ביותר הייתי אומר...
אשריך :D |
|
|
| Flotser |
אני רואה שלראשונה מזה חודשים מתפתח כאן דיון רציני ולעניין,
תודה רבה לרועי על הפרשנות המעניינת, ועל השלכת הנושא על חיי היומ-יום של הפלוגות הלוחמות בצה"ל.
ולמען הסר ספק, לא אני כתבתי את המילון המשובח:eek:
:crazy: :crazy: |
|
|
| MasterP |
| quote: | Originally posted by Flotser
חרבון של צומי - חרבון שהוא כל כך מעניין בצורה, בצבע, במרקם ובטעם
שלו, שאתה חייב לקרוא למישהו שיבוא לראות לפני שאתה מוריד את המים. יש
כאלו שאפילו מגדילים לעשות ומצלמים את זה בשביל להראות לדורות הבאים. |
בואנה אחי גמרת לי את החיים
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
אחד הפוסטים המצחיקים שראיתי פה לאחרונה
כל הדיבורים האלו על חירבונים עשו לי חשק... |
|
|
| §chop¥ |
בוא'נה מיכאל.....
מזל שהלכת לעתודה אחרת הייתה מתבזבז:rolleyes: |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by §chop¥
בוא'נה מיכאל.....
מזל שהלכת לעתודה אחרת הייתה מתבזבז:rolleyes: |
תודה לך אחי לנשק!! :p
אבל לא אני כתבתי את זה!! ממש לא נעים לקחת על זה קרדיט, מצאתי את זה פעם איפשהו וידעתי שאני חייב לשמור את זה.ואני לא מוצא את הלינק למקום. |
|
|
| yaman |
אשכרה לראות בחורה עם עיתון נכנסת לשירותים זה גועל נפש
ועוד מה היא תקרא שם: לאישה?
איככככככככככככככסססס |
|
|
| DJ Alex E. |
| חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח מיכאאאאאל גמרת אותי עם המילון שלך (או לא שלך) חחחחחחח רציני פשוט ישבתי והתחלתי להתפוצץ מצחוק שורה אחרי שורה זה כל כך מוכר כל הדברים שכתובים שם חחחח פשוט גאוני המילון הזה |
|
|
| markfeldman |
| ואללאק לא פלא שקוראים לך פלוצר.... |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| ישלי דמעות בעיניים, אחד הפוסטים הכי מצחיקים שקראתי אי פעם, מומלץ להכניס אותו לטראד של הצחוקים.......או לעשות לו טראד נעול, מיכאל אני מודה לך שחשפת את המידע הזה לעיני העולם....זה פשוט היסטרי |
|
|
| skelz |
מיכאל אתה תותח חחחחחחח
הרגת אותי מצחוק
אין ספק שחירבון של שואה גרעינית זה אחד הדברים..
ואם אתם עדיין לא ברמה של לנסות.. אז דבר ראשון.. חבל..
דבר שני נסו את זה:
תאכלו שועית.. הרבה שועית
אחרי זה תאכלו איזה 2 ביצים ככה..
וחכו יום יומיים.. :)
ואז תראו שזה ממש קורע לראות אנשים חנוקים יוצאים מהשירותים
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
|
|