return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
אפשר לכתוב בעברית :))) (pg. 2)
View this Thread in Original format
Q-PiXeL
אחחחח.... התקופה של אודיוגאלסקי...
:sadgreen:
עכשיו הת'רד הזה עשה אותי עצוב


בכל מקרה מזל טוב ל
ILTA
!!!!
MoSH_MaN
חחחח נשר אפשר לחשוב....

:)
Hell_Copter
משעמם לך לגמרי אה מורן
מה זה הבאמפ הזה??!?!?!!
עכשיו תביא כל ט'רד מהתקופה ההיא ותגיד פה גירדתי בביצים בבפעם הראשונה וכו?
סתם אחי הכל מאהבה...

שיהיה לנו לבריאות... חיים טובים :D
Sniper
מזל טוב לנו
Tarantula
quote:
Originally posted by Sniper
מזל טוב לנו

מה זה המזל טוב העלוב הזה?!?!


ממזזזללל טווובבבב ללנווו!@#!@$ ועוד הממוןן הממוןן שנים כאלה?!@#! :D :D :D :D :stongue: :stongue: :haha: :haha: :crazy: :tongue2 :tongue2 :tongue2 :tongue3 :tongue3
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
משעמם לך לגמרי אה מורן
מה זה הבאמפ הזה??!?!?!!
עכשיו תביא כל ט'רד מהתקופה ההיא ותגיד פה גירדתי בביצים בבפעם הראשונה וכו?
סתם אחי הכל מאהבה...

שיהיה לנו לבריאות... חיים טובים :D

עוד הערה מאת רועי !!!
מזל טוב לרועי
הפוסט האלף עם הערה בתוכו !!! :)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
עוד הערה מאת רועי !!!
מזל טוב לרועי
הפוסט האלף עם הערה בתוכו !!! :)


לך תאכל טחינה עם בוטנים!!
זה היה בצחוק
כתוב שם אפילו שזה הכל מאהבה
די להתפס לי לקטנות!!
בררר
Izzy
hehe ah the memories of the good ole' days ... congrats on the year thing, im sure this will last a lot more
hebrew? eh, יותר נוח לי אנגלית
Scorchio
איזה באמפ אלוהים ישמור
DjChook
פחחחח 2001 ?

ילדים :)

יווו אני צריך באמת למצוא את הפוסטים הראשונים שלי

הם בטח מה זה מפגרים :)

MASTUL 4EVER

Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
פחחחח 2001 ?

ילדים :)

יווו אני צריך באמת למצוא את הפוסטים הראשונים שלי

הם בטח מה זה מפגרים :)

MASTUL 4EVER


אצל כולם זה ככה...
ראיתי גם פוסטים שלי מלפני כמה חודשים טובים... אני לא מבין איך כתבתי דברים כאלה :D
DjChook
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אצל כולם זה ככה...
ראיתי גם פוסטים שלי מלפני כמה חודשים טובים... אני לא מבין איך כתבתי דברים כאלה :D

כל יום אתה רושם שטויות אחי זה לא משנה

הקטע הוא שלפני שנתיים אני זוכר את עצמי מה זה ילד קטן
ועוד הרי לכתוב רק באנגלית

זה צריך להיות משעשע
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement