|
אפשר לכתוב בעברית :))) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Q-PiXeL |
אחחחח.... התקופה של אודיוגאלסקי...
:sadgreen:
עכשיו הת'רד הזה עשה אותי עצוב
בכל מקרה מזל טוב ל
ILTA
!!!! |
|
|
| MoSH_MaN |
חחחח נשר אפשר לחשוב....
:) |
|
|
| Hell_Copter |
משעמם לך לגמרי אה מורן
מה זה הבאמפ הזה??!?!?!!
עכשיו תביא כל ט'רד מהתקופה ההיא ותגיד פה גירדתי בביצים בבפעם הראשונה וכו?
סתם אחי הכל מאהבה...
שיהיה לנו לבריאות... חיים טובים :D |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Sniper
מזל טוב לנו |
מה זה המזל טוב העלוב הזה?!?!
ממזזזללל טווובבבב ללנווו!@#!@$ ועוד הממוןן הממוןן שנים כאלה?!@#! :D :D :D :D :stongue: :stongue: :haha: :haha: :crazy: :tongue2 :tongue2 :tongue2 :tongue3 :tongue3 |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
משעמם לך לגמרי אה מורן
מה זה הבאמפ הזה??!?!?!!
עכשיו תביא כל ט'רד מהתקופה ההיא ותגיד פה גירדתי בביצים בבפעם הראשונה וכו?
סתם אחי הכל מאהבה...
שיהיה לנו לבריאות... חיים טובים :D |
עוד הערה מאת רועי !!!
מזל טוב לרועי
הפוסט האלף עם הערה בתוכו !!! :) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
עוד הערה מאת רועי !!!
מזל טוב לרועי
הפוסט האלף עם הערה בתוכו !!! :) |
לך תאכל טחינה עם בוטנים!!
זה היה בצחוק
כתוב שם אפילו שזה הכל מאהבה
די להתפס לי לקטנות!!
בררר |
|
|
| Izzy |
hehe ah the memories of the good ole' days ... congrats on the year thing, im sure this will last a lot more
hebrew? eh, יותר נוח לי אנגלית |
|
|
| Scorchio |
| איזה באמפ אלוהים ישמור |
|
|
| DjChook |
פחחחח 2001 ?
ילדים :)
יווו אני צריך באמת למצוא את הפוסטים הראשונים שלי
הם בטח מה זה מפגרים :)
MASTUL 4EVER |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
פחחחח 2001 ?
ילדים :)
יווו אני צריך באמת למצוא את הפוסטים הראשונים שלי
הם בטח מה זה מפגרים :)
MASTUL 4EVER |
אצל כולם זה ככה...
ראיתי גם פוסטים שלי מלפני כמה חודשים טובים... אני לא מבין איך כתבתי דברים כאלה :D |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אצל כולם זה ככה...
ראיתי גם פוסטים שלי מלפני כמה חודשים טובים... אני לא מבין איך כתבתי דברים כאלה :D |
כל יום אתה רושם שטויות אחי זה לא משנה
הקטע הוא שלפני שנתיים אני זוכר את עצמי מה זה ילד קטן
ועוד הרי לכתוב רק באנגלית
זה צריך להיות משעשע |
|
|
|
|