| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Scorchio
בואנה אינעל ראבאק אני מורן וחן הכי ותיקים כאן
פאק יש לי 3 שנים בפורום הזה אני יותר ותיק מאלונזו אפילו
לא ידעתי את זה!
וגם מנשר
פשששששש |
חן וותיק אבל הוא לא נכנס לפורום בכלל בהתחלה...
הוא זקן בפורום הכללי ... :)
וואי אלונזו !
איזה קטע שכחתי ממנו ! איזה אחלה גבר !
צריכים להחזיר אותו פה הוא בין היחידים שלא עשו קאמבק לעולם ...
יובל דבר איתו יא נקניק !
מה עם יובל דרך אגב למה הוא לא נכנס הצעיר הזה ? יש לו זמן בלי סוף ... |
|
|