| nesher |
חבל שלא כתבתי בטר'ד הזה
אבל אני גאה בזה שנרשמתי ממש עם ההתחלה של
ILTA
אפילו יש לי פוסט בעמוד הראשון של הטר'ד הכי גדול בפורום אי פעם
למרות שהיו לי פוסטים לפני
גאווה אנשים
אני מוותיקי
ILTA
הידד לי
חחח, סתם
אני שמח שיש את הפורום הזה, חולה על האנשים פה
פורום אדיר, פרו ורבו פוסטים , בקרוב אנחנו מקום ראשון , אם אנחנו לא מקום ראשון כבר עכשיו , אין לי כוח לבדוק |
|
|