|
אפשר לכתוב בעברית :))) (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
כל יום אתה רושם שטויות אחי זה לא משנה
|
לך תזדיין יא בוחש בשוקו
זה מה שאתה חושב עליי!?!?!?!?
טוב מספיק עם זה!
אני יקלל אותך עוד באיי סי קיו :) |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני יקלל אותך עוד באיי סי קיו :) |
אל תקלל סתם
חכה שאני אצטרך משהו
;)
בא מאהבה... בא מאהבה...
ולאהבה ... יום אחד אשוב |
|
|
| oDrori |
| אני עוד לא שנה פה בפורום... :) אבל לא נראה לי היו לי פוסטים מפגרים את זה אני אומר כי אני עדיין אותו ילד קטן שהייתי מלפני שנה ;) ). כל מקרה, מזל טוב לנו ושימו לב ליובל - כבר אז האוף-טופיק הראה את סימניו בחברה שלנו |
|
|
| Narcotic Mind |
חחחח איזה שוק לראות פוסט שלי מלפני יותר משנה
גאה להיות מוותיקי
ILTA
:p |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אצל כולם זה ככה...
ראיתי גם פוסטים שלי מלפני כמה חודשים טובים... אני לא מבין איך כתבתי דברים כאלה :D |
זה צריך להיות
"איך אני עדיין כותב דברים כאלה" |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Scorchio
זה צריך להיות
"איך אני עדיין כותב דברים כאלה" |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
סורי על התגובה בלי התוכן פשוט צח קרעת אותי !!!!
הייתי חייב ... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Scorchio
זה צריך להיות
"איך אני עדיין כותב דברים כאלה" |
העיקר אתה גאה בעצמך
וגם ארבע מצחיק! |
|
|
| luckystrike |
טוב לחגיגות ה100,000
באמפ מסורתי של הט'רד הזה
:)
היו ימים ... |
|
|
| KrazyDJs |
באמפ מטורף משועמם :P
וסעמק מה אני עושה בשעה הזאת ער
בפורום
יש מחר בצפר :wtf: :nervous: :wtf: |
|
|
| luckystrike |
איך אני מתגעגע לימים של בית ספר אוף ...
העלת זיכרונות ...
הזיקנה עושה דברים רעים ... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
איך אני מתגעגע לימים של בית ספר אוף ...
העלת זיכרונות ...
הזיקנה עושה דברים רעים ... |
ת'כלס...
עוד מעט תהיה סנילי ולא תזכור איזה ט'רד רצית לעשות לו באמפ :wtf: |
|
|
|
|