return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
אפשר לכתוב בעברית :))) (pg. 3)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
כל יום אתה רושם שטויות אחי זה לא משנה


לך תזדיין יא בוחש בשוקו
זה מה שאתה חושב עליי!?!?!?!?
טוב מספיק עם זה!
אני יקלל אותך עוד באיי סי קיו :)
DjChook
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני יקלל אותך עוד באיי סי קיו :)


אל תקלל סתם
חכה שאני אצטרך משהו
;)

בא מאהבה... בא מאהבה...
ולאהבה ... יום אחד אשוב
oDrori
אני עוד לא שנה פה בפורום... :) אבל לא נראה לי היו לי פוסטים מפגרים את זה אני אומר כי אני עדיין אותו ילד קטן שהייתי מלפני שנה ;) ). כל מקרה, מזל טוב לנו ושימו לב ליובל - כבר אז האוף-טופיק הראה את סימניו בחברה שלנו
Narcotic Mind
חחחח איזה שוק לראות פוסט שלי מלפני יותר משנה

גאה להיות מוותיקי
ILTA
:p
YuVaL
מזל"ט לנו!
Scorchio
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אצל כולם זה ככה...
ראיתי גם פוסטים שלי מלפני כמה חודשים טובים... אני לא מבין איך כתבתי דברים כאלה :D


זה צריך להיות

"איך אני עדיין כותב דברים כאלה"
luckystrike
quote:
Originally posted by Scorchio
זה צריך להיות

"איך אני עדיין כותב דברים כאלה"


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
סורי על התגובה בלי התוכן פשוט צח קרעת אותי !!!!

הייתי חייב ...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Scorchio
זה צריך להיות

"איך אני עדיין כותב דברים כאלה"


העיקר אתה גאה בעצמך
וגם ארבע מצחיק!
luckystrike
טוב לחגיגות ה100,000
באמפ מסורתי של הט'רד הזה
:)

היו ימים ...
KrazyDJs
באמפ מטורף משועמם :P

וסעמק מה אני עושה בשעה הזאת ער
בפורום
יש מחר בצפר :wtf: :nervous: :wtf:

luckystrike
איך אני מתגעגע לימים של בית ספר אוף ...
העלת זיכרונות ...

הזיקנה עושה דברים רעים ...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
איך אני מתגעגע לימים של בית ספר אוף ...
העלת זיכרונות ...

הזיקנה עושה דברים רעים ...


ת'כלס...
עוד מעט תהיה סנילי ולא תזכור איזה ט'רד רצית לעשות לו באמפ :wtf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement