|
?איפה כולם היו בראש השנה
|
View this Thread in Original format
| dj alonzo |
?נוווו.. איפה כל הישראלים היו בראש השנה
(לא בארוחת חג.. במסיבה)
TranceGiant (and all the other hebrew speakers in the world):
Efo haitem berosh hashana? |
|
|
| luckystrike |
יצאנו לתל - יצחק שלשום והיה חרא - על הפנים!!!!
כולם ילדים קטנים בני 16 15 וארסים שמגיעים לי לברכיים!
WTF????
ואתמול כבר כולם היו עייפים לצאת למשהוא רציני אז סתם ישבנו במצדה בהרצליה פיתוח...
כוס אמק אמרו לי שהיה אתמול מסיבות חבל על הזמן.... |
|
|
| dj alonzo |
או קיי אני אתחיל....
אני הייתי באוקטופוס/טי אל וי... היה נחמד, יהל נתן סט מדהים וגם שיין די הפגיזה.. אבל היה מלללללא ערסונים קטנים מתלהבים כאלה:rolleyes: |
|
|
| dj alonzo |
| quote: | Originally posted by luckystrike
יצאנו לתל - יצחק שלשום והיה חרא - על הפנים!!!!
כולם ילדים קטנים בני 16 15 וארסים שמגיעים לי לברכיים!
WTF????
ואתמול כבר כולם היו עייפים לצאת למשהוא רציני אז סתם ישבנו במצדה בהרצליה פיתוח...
כוס אמק אמרו לי שהיה אתמול מסיבות חבל על הזמן.... |
שמעתי שאתמול ברוזלינדה הי מה זה מסריח... אמרו לי שהיו כמויות של אנשים ויותר ערסים מבני אדם.. צריך לבטל את חוק הסלקציה! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by dj alonzo
שמעתי שאתמול ברוזלינדה הי מה זה מסריח... אמרו לי שהיו כמויות של אנשים ויותר ערסים מבני אדם.. צריך לבטל את חוק הסלקציה! |
אתמול דווקא כאלה שהיו בתל יצחק אמרו לי שהיה חבל על הזמן...
מסיבה ענקית והשקיעו המון בהפקה לא שאלתי מי תיקלט אבל אמרו לי שלא היה ארסים וכן הייתה סלקציה...
:)
מישהוא היה ב
MELON
?
יהל תיקלט שם ועוד לא פגשתי מישהוא שהיה שם... |
|
|
| dj alonzo |
| ...רציתי ללכת לרוזלינדה, אבל לא היה לי שקל על התחת |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by dj alonzo
...רציתי ללכת לרוזלינדה, אבל לא היה לי שקל על התחת |
חחח :)
מי תיקלט שם?
גם לא שמעתי על המקום - איפה זה בערך? |
|
|
| dj alonzo |
אין לי מושג מי תיקלט שם..
זה בהרצליה, חוף רוזלינדה |
|
|
| Narcotic Mind |
זה חוף בהרצליה
ומכל החברים שלי אחד אמר לי שהיה טוב
בקיצור היה מסריח
ד"א יהל גר 5 דקות הליכה ממני :) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by dj alonzo
אין לי מושג מי תיקלט שם..
זה בהרצליה, חוף רוזלינדה |
ואללה הרצליה זה קרוב אליי...
לאיזה גילאים? |
|
|
| dj alonzo |
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
זה חוף בהרצליה
ומכל החברים שלי אחד אמר לי שהיה טוב
בקיצור היה מסריח
ד"א יהל גר 5 דקות הליכה ממני :) |
מגניב...
..אלה גוטמן פעם אחת אספה אותי ואת בן דוד שלי טרמפ |
|
|
| dj alonzo |
| quote: | Originally posted by luckystrike
ואללה הרצליה זה קרוב אליי...
לאיזה גילאים? |
נראה לי שזה היה ל+16 |
|
|
|
|