|
haha, vi har fler poster (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Aendy |
| Strax är vi om New York oxå, men Israel jagar oss! |
|
|
| reveal |
| vi kommer lätt om alla :) ok holland blir kanske lite svårt att ta... :p |
|
|
| dj_alfi |
| hmm.. svensker azz.. :D :D |
|
|
| reveal |
| som anden mkt riktigt påpekade i nån annan tråd så är vi nu förbi även new york. england om 200 poster, sen är vi tredje största sektion (av lokal-sektionerna alltså)... lite skoj ändå :) |
|
|
| Aendy |
| Ja... skönt att sätta åt de där dryga Holländarna som ansåg att vi var för lite svenskar för att få en fungerande sektion. Godamn! |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Aendy
Ja... skönt att sätta åt de där dryga Holländarna som ansåg att vi var för lite svenskar för att få en fungerande sektion. Godamn! |
Ja det har du fan rätt i.....och vi är så jävla få aktiva är också....typ 4 pers eller nåt...som är med hela tiden....asfett!
Jävla blik som kommer och kaxar....fattar itne vad som hänt med honom.... |
|
|
| reveal |
| vad har han gjort? holländaren vars nick börjar på "bli" alltså? |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Ja det har du fan rätt i.....och vi är så jävla få aktiva är också....typ 4 pers eller nåt...som är med hela tiden....asfett!
Jävla blik som kommer och kaxar....fattar itne vad som hänt med honom.... |
Ja du mindshooter vi är ju inte så många precis...
Typ 4-5 pers som du säger men det spelar ju inte så stor roll..Vi klarar oss ändå... |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by reveal
vad har han gjort? holländaren vars nick börjar på "bli" alltså? |
Just det ni vet inte.......han tjafsa med alla på VIP......jag tar det hela från början......
*Ett VIP forum startas
*Blik frå av nån anledning inte tillgång till forumet (vet ej varför)
*Han lackar ur och skriver detta i holländksa forumet: (typ)
- Hatar VIP tänker aldrig posta där...jag ska gå in och sno alla direct DL länkar och posta dom här
*Efter det uptäcker han att han HAR tillgång till VIP......han gbår in där och postar grejer......när detta kommer ut börjar folk fråga vad han snackar om med att sno links.......då tjaffsar han som fan med alla och säger att han ska dra.....vilken han gjort tror jag...
Efter honom drog ytterliggare 2...DJ Martinj (som lämnade genom att spamma chill-out) och nån mer..tror det var yuval........
Nu verkar allt lungt tror jag :) |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Efter honom drog ytterliggare 2...DJ Martinj (som lämnade genom att spamma chill-out) och nån mer..tror det var yuval........ |
Vadå, var det han homies eller nåt? Eller det var bara andra nick han använde sig av? |
|
|
| x-dream |
Okej var Blik så grisig allså....
Han är väl moderator i music disc eller har jag fel... |
|
|
| reveal |
blik är (var?) mod på music om jag inte har fel... dj martin var en kille med 1000 poster... yvat (eller vad han heter) var inte fullt så aktiv... helt ärligt:
jag kunde inte brytt mig mindre |
|
|
|
|