|
haha, vi har fler poster (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| mindshooter |
Blik va mod.....näh man bryr sig inte så mycket men det var 3 pers här som jag respekterade.....både Yuval och DJ Martinj var tvugna att dra med en "Bye bye im leaving" thread där dom sa hur allt sög......
DJ Martinj la också upp en thread med titeln "Tiesto rulz PvD sux!"
och se skrev han samma sak som titeln om och om igen.......den vart stängd rätt snabbt men jag blir så jävla irriterad.....nu är allt lungt dock :) |
|
|
| x-dream |
| Det är ju sant...Fan vad jobbigt när folk ska hålla på så...Fattar inte vad dom kännar på det allså.... |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Blik va mod.....näh man bryr sig inte så mycket men det var 3 pers här som jag respekterade.....både Yuval och DJ Martinj var tvugna att dra med en "Bye bye im leaving" thread där dom sa hur allt sög......
DJ Martinj la också upp en thread med titeln "Tiesto rulz PvD sux!"
och se skrev han samma sak som titeln om och om igen.......den vart stängd rätt snabbt men jag blir så jävla irriterad.....nu är allt lungt dock :) |
jo, jag postade det (att han gjorde så) i tråden "många som verkar sura" eller vad den hette... jävligt omoget gjort |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by reveal
jo, jag postade det (att han gjorde så) i tråden "många som verkar sura" eller vad den hette... jävligt omoget gjort |
Ja just det ja......asirriterande....först klagar dom på att allt är så dåligt sen hjälper dom till att försämra det........ Ja ve tinte om det var någon av er som fanns med på tiden med "simcut"?
Han drog också för att så många betedde sig omoget på forumet....
Men han sa bara det till några och drog tror jag......men han va en riktig TA 1337!
Assynd....han identifierade 70% av låtarna som va unidentified och visste allt! fick all Vinyl före alla andra och .....saknar honom :( |
|
|
| x-dream |
| Det var ett tag sen han stack.....Kommer ihåg han fast jag var inte lika aktiv i forumen då som jag är nu.... |
|
|
| reveal |
| 50 poster kvar till england, 100 bakom oss ligger new york. men israel knappar in farligt mycket!! :) |
|
|
| x-dream |
Okej vi kämpar på iaf......
Goatrance gänget från isreal kämpar in farligt mycket....Inte bra..Vi måste få hit mera folk.... |
|
|
| reveal |
| USA - Florida, nytt forum som tar upp kampen :) än så länge ligger dom ju dock på behörigt avständ med måttliga 4 poster, men dom kanske blir ett hot :) |
|
|
| reveal |
| så ja, då är vi den 3e största sektionen (av de lokala) på TA !!! var ingen som trodde (utom vi själva såklart) när vi försökte få igång den. och ändå är vi kanske 5 pers som är här regelbundet, fan va stora vi hade varit om vi hade lite fler :) |
|
|
| Gaby |
jag tycker inte att man ska bry sig så mycket om posts o sånt...viktigaste är väl att vi får ut nåt av att vara här!!!
Ni hjälper mig med musik o så och jag försöker hjälpa er med en uppdatering med vad som är på G!!!
Man kan lugnt få med sig en del folk hit men frågan är ifall det är värt det? Are they good enough?;) |
|
|
| reveal |
sant. jag menar inte att posterna är det viktigaste, eller ens viktigt, det jag menar är attvi allt har visat de andra som var så kaxiga innan att det visst var aktuellt med en svensk sektion. och lite kul är det ju att här är aktivitet (dvs nya poster)
men det är klart bra att det är kvalitet här :) kanske får sätta ihop ett inträdesprov :D j/k |
|
|
| Gaby |
| vart tog den första posten vägen? Den första, där allt startade? JAg hittar inte den!! Är jag blind eller är den borta? |
|
|
|
|