return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 
haha, vi har fler poster (pg. 4)
View this Thread in Original format
x-dream
quote:
Originally posted by reveal

kanske får sätta ihop ett inträdesprov :D j/k


Ett inträdesprov.....Med en massa musikfrågor bara då eller.....
Aendy
Hmm.. inträdes prov... då ligger jag illa på det... det enda jag kan är dansa. Kan inte musik och har ingen koll på fester. Kan man avlägga ett praktiskt prov?
cviper
update: sv ligger på 3. plats... 10 (eller 11 efter den här) poster före UK :)

hehe
reveal
japp, det är ok
spela in en kassett när du dansar och skicka den till mig, så ska vi se om du får vara kvar... ;)
reveal
quote:
Originally posted by cviper
update: sv ligger på 3. plats... 10 (eller 11 efter den här) poster före UK :)

hehe

har vi redan konstaterat :) läs tråden kanske innan du gör inlägg :)
Gaby
quote:
Originally posted by x-dream


Ett inträdesprov.....Med en massa musikfrågor bara då eller.....


Där åkte jag ut....men jag är bra på dansa ...
reveal
fan va alla är bra på att dansa då... hur är man när man är bra på att dansa? speciella moves eller?
jag är nog skitkass på att dansa, har ingen uppfattning om det egentligen, men jag är iaf inte det minsta rädd för att lira loss ordentligt, som ju de flesta är :)
Aendy
quote:
Originally posted by reveal
men jag är iaf inte det minsta rädd för att lira loss ordentligt, som ju de flesta är :)


Då kan du ju dansa!
Gaby
quote:
Originally posted by reveal
fan va alla är bra på att dansa då... hur är man när man är bra på att dansa? speciella moves eller?


Jag får höra rätt så ofta att jag dansar bra så jag antar att jag dansar helt OK...men det viktigaste är att man känner att det är rätt och tycker själv att man är BÄST i sin egen bubbla...va andra tycker är deras problem...



quote:
Originally posted by Aendy


Då kan du ju dansa!


EXAKT!!!!:)
mindshooter
HAH.... ett inträdesprov.....tänk om dom hade det för alla TA:s....då skulle ingen vara här. Eftersom nästan alla lärt sig allt här?
Iallafall jag :p

reveal
aaahhh, då känner jag mig lite nöjdare :)
Aendy
Tänkte bara notera det innan någon annan gör det (får ju vara först ut nån gång) att Israel går förbi oss vilken stund som helst.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement