|
haha, vi har fler poster (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| x-dream |
| quote: | Originally posted by reveal
kanske får sätta ihop ett inträdesprov :D j/k |
Ett inträdesprov.....Med en massa musikfrågor bara då eller..... |
|
|
| Aendy |
| Hmm.. inträdes prov... då ligger jag illa på det... det enda jag kan är dansa. Kan inte musik och har ingen koll på fester. Kan man avlägga ett praktiskt prov? |
|
|
| cviper |
update: sv ligger på 3. plats... 10 (eller 11 efter den här) poster före UK :)
hehe |
|
|
| reveal |
japp, det är ok
spela in en kassett när du dansar och skicka den till mig, så ska vi se om du får vara kvar... ;) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by cviper
update: sv ligger på 3. plats... 10 (eller 11 efter den här) poster före UK :)
hehe |
har vi redan konstaterat :) läs tråden kanske innan du gör inlägg :) |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by x-dream
Ett inträdesprov.....Med en massa musikfrågor bara då eller..... |
Där åkte jag ut....men jag är bra på dansa ... |
|
|
| reveal |
fan va alla är bra på att dansa då... hur är man när man är bra på att dansa? speciella moves eller?
jag är nog skitkass på att dansa, har ingen uppfattning om det egentligen, men jag är iaf inte det minsta rädd för att lira loss ordentligt, som ju de flesta är :) |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by reveal
men jag är iaf inte det minsta rädd för att lira loss ordentligt, som ju de flesta är :) |
Då kan du ju dansa! |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by reveal
fan va alla är bra på att dansa då... hur är man när man är bra på att dansa? speciella moves eller?
|
Jag får höra rätt så ofta att jag dansar bra så jag antar att jag dansar helt OK...men det viktigaste är att man känner att det är rätt och tycker själv att man är BÄST i sin egen bubbla...va andra tycker är deras problem...
| quote: | Originally posted by Aendy
Då kan du ju dansa! |
EXAKT!!!!:) |
|
|
| mindshooter |
HAH.... ett inträdesprov.....tänk om dom hade det för alla TA:s....då skulle ingen vara här. Eftersom nästan alla lärt sig allt här?
Iallafall jag :p |
|
|
| reveal |
| aaahhh, då känner jag mig lite nöjdare :) |
|
|
| Aendy |
| Tänkte bara notera det innan någon annan gör det (får ju vara först ut nån gång) att Israel går förbi oss vilken stund som helst. |
|
|
|
|