return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 5 
haha, vi har fler poster
View this Thread in Original format
reveal
fler poster än Canada - Montreal-sektionen
nästa vi ska besegra är Canada - Western Canada :D:D:D
Aendy
quote:
Originally posted by reveal
nästa vi ska besegra är Canada - Western Canada :D:D:D


De går vi om idag... framförallt om jag fortsätter skriva sådana här skitonödiga inlägg!
reveal
ja, eller för att inte tala om detta inlägget :D
reveal
vi har gått om Canada - Western Canada
nästa mål: USA - New York City
fruktsoppa
inlägg närmare iaf
mindshooter
HAH! Jag gick just in här för att starta den här threaden....om att vi går om dom..... Det visar sig att detta var en bra idé :) Alla deltar aktivt och vi har många intressanta diskussioner utan massa spammers.... Jag är stolt över er :(:cool:

Tänkte säga en grej om det också...Om det kommer in nån jävel som skriver nåt riktigt taskigt... Svara inte! Även om det är riktat mot er....PM:a bara mig om jag inte redan sett det så går det vidare till swamper och jag stänger threaden...inga flamewars i den svenska sektionen....vi måste visa gott föredömme :)

Saweeet!:eyes:
reveal
självklart, speciellt "vi som var med från början", vi måste visa gott omdöme
Aendy
Varför döper de inte dåliga grejer till trista namn... menar "flamewar" (vad det nu än må vara) låter som något som är grymt fett men det är tydligen inget bra.
Aendy
Vafaen... nu tog någon bort alla inligg under "läs detta" tråden, så nu ligger vi under 800 igen? Hmm, skumt!
mindshooter
quote:
Originally posted by Aendy
Vafaen... nu tog någon bort alla inligg under "läs detta" tråden, så nu ligger vi under 800 igen? Hmm, skumt!


Vi får ta det :) Det var jag som tog bort den och jag har ersatt den med en ny Thread med ungefär samma namn
(som dessutom är closed)...andledingen till det är att det inte ska finnas några svar på den....utan bara vara som en itroduktion för nybörjare... :)
Hoppas ni överlever :)

reveal
quote:
Originally posted by Aendy
Varför döper de inte dåliga grejer till trista namn... menar "flamewar" (vad det nu än må vara) låter som något som är grymt fett men det är tydligen inget bra.


låter onekligen coolt :)
men det innebär att helt enkelt snacka skit om varandra...
reveal
quote:
Originally posted by mindshooter


Vi får ta det :) Det var jag som tog bort den och jag har ersatt den med en ny Thread med ungefär samma namn
(som dessutom är closed)...andledingen till det är att det inte ska finnas några svar på den....utan bara vara som en itroduktion för nybörjare... :)
Hoppas ni överlever :)


fan nu tappade jag viktiga posts inför 400-strecket...
men vi överlever ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement