|
מי הולך לצום ביום כיפור?
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
סתם שאלה לא חשובה כל כך - אבל סתם מעניין...
תיכתבו אם אתם צמים ואם כן - אז למה? כאילו לכל אחד יש סיבות אחרות - מה איתכם?
:) |
|
|
| dj alonzo |
| לא נראה לי שאני הולך לצום... אני פשוט לא יכול להסתדר יום שלם בלי אוכל:) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by dj alonzo
לא נראה לי שאני הולך לצום... אני פשוט לא יכול להסתדר יום שלם בלי אוכל:) |
כנ"ל - לפחות נראה לי שאני לא יצום...
למרות שאני חושב שצריך פשוט צמתי בשנים קודמות אבל לא נראה לי שהשנה אני יחזיק וגם זה קצת מטומטם לצום ובכל זאת לראות טלוויזיה ולעלות על המחשב - ויום שלם הבלי בפורום זה גם סוג של צום :) :) :) |
|
|
| Trance man |
| אני לא צם..אין לי כח :p |
|
|
| Narcotic Mind |
| ביום כיפור אני יעשה מנגל עם חברים שלי |
|
|
| dj alonzo |
| אמא שלי עושה ג'חנון |
|
|
| Trance man |
| quote: | Originally posted by dj alonzo
אמא שלי עושה ג'חנון |
ווי איך בא לי ג'חנון עכשיו...............
:cool: |
|
|
| dj alonzo |
| ...גם לי, אבל רק ביום כיפור אני אוכל לאכול ג'חנון |
|
|
| Trance man |
| quote: | Originally posted by dj alonzo
...גם לי, אבל רק ביום כיפור אני אוכל לאכול ג'חנון |
למה??
אגב, שמתם לב שאנחנו רק 4 אנשים בפורום הזה??
אולי כדאי שנרשום באנגלית ?? |
|
|
| Narcotic Mind |
| דווקא יש איזה 7-8 מישראל פה ועוד כמה מארצות אחרות שמדברים עברית... |
|
|
| ripcurl |
לא נראה לי שאני יצום
אני לא מסוגל :)
אני לא מאמין שנתנו לנו פורום משלנו
ובלי להשתחצן הפוסט שלי זה מה שמשך את העין
:cool: |
|
|
| dj alonzo |
| nira li shekedai shenirshom kaha... beshvil shegam dovrei ivrit mearatzot aherot yavinu.. |
|
|
|
|