return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
מי הולך לצום ביום כיפור?
View this Thread in Original format
luckystrike
סתם שאלה לא חשובה כל כך - אבל סתם מעניין...

תיכתבו אם אתם צמים ואם כן - אז למה? כאילו לכל אחד יש סיבות אחרות - מה איתכם?

:)
dj alonzo
לא נראה לי שאני הולך לצום... אני פשוט לא יכול להסתדר יום שלם בלי אוכל:)
luckystrike
quote:
Originally posted by dj alonzo
לא נראה לי שאני הולך לצום... אני פשוט לא יכול להסתדר יום שלם בלי אוכל:)


כנ"ל - לפחות נראה לי שאני לא יצום...

למרות שאני חושב שצריך פשוט צמתי בשנים קודמות אבל לא נראה לי שהשנה אני יחזיק וגם זה קצת מטומטם לצום ובכל זאת לראות טלוויזיה ולעלות על המחשב - ויום שלם הבלי בפורום זה גם סוג של צום :) :) :)
Trance man
אני לא צם..אין לי כח :p
Narcotic Mind
ביום כיפור אני יעשה מנגל עם חברים שלי
dj alonzo
אמא שלי עושה ג'חנון
Trance man
quote:
Originally posted by dj alonzo
אמא שלי עושה ג'חנון



ווי איך בא לי ג'חנון עכשיו...............
:cool:
dj alonzo
...גם לי, אבל רק ביום כיפור אני אוכל לאכול ג'חנון
Trance man
quote:
Originally posted by dj alonzo
...גם לי, אבל רק ביום כיפור אני אוכל לאכול ג'חנון


למה??


אגב, שמתם לב שאנחנו רק 4 אנשים בפורום הזה??
אולי כדאי שנרשום באנגלית ??
Narcotic Mind
דווקא יש איזה 7-8 מישראל פה ועוד כמה מארצות אחרות שמדברים עברית...

ripcurl
לא נראה לי שאני יצום
אני לא מסוגל :)

אני לא מאמין שנתנו לנו פורום משלנו
ובלי להשתחצן הפוסט שלי זה מה שמשך את העין

:cool:
dj alonzo
nira li shekedai shenirshom kaha... beshvil shegam dovrei ivrit mearatzot aherot yavinu..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement