|
מי הולך לצום ביום כיפור? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
אני בן 18 לפני צבא
:(
בעסה הצבא הזה... |
|
|
| dj alonzo |
...אני תינוק
כיתה ט', בן 14 |
|
|
| DJ-Energy |
13.5 כיתה ח
בינואר אני יהיה 14
:)
הכי צעיר פה
:p :D |
|
|
| luckystrike |
כוס אמק - נראה לי אני הכי "זקן" פה חחח :)
...
לעוד מישהוא פה יש רישיון? |
|
|
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by luckystrike
כוס אמק - נראה לי אני הכי "זקן" פה חחח :)
...
לעוד מישהוא פה יש רישיון? |
אני התחלתי ללמוד
שיעור 5 :cool: |
|
|
| clubsolutely |
אני בצבא כבר שנה וחצי....
מה אני כל כך זקן כאן??
:whip: |
|
|
| Trance man |
אני בן 17,כיתה י"ב..
גם אני לומד נהיגה.. שיעור 22!
:p :cool: |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by clubsolutely
אני בצבא כבר שנה וחצי....
מה אני כל כך זקן כאן??
:whip: |
יש!
מישהוא יותר זקן ממני!
איפה אתה משרת אחי?
:) |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by luckystrike
יש!
מישהוא יותר זקן ממני!
איפה אתה משרת אחי?
:) |
תאמין לי אח שלי, עדיף להיות זקן בן 18 וחצי מאשר להיות צעיר בן 13.5!!
:clown: |
|
|
|
|