|
מי הולך לצום ביום כיפור? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by clubsolutely
אני בצבא כבר שנה וחצי....
מה אני כל כך זקן כאן??
:whip: |
כמוך גם אני אחי :)
פז"מניקים :)
אני כבר שנה וחצי בצבא, בעל רישיון וכל מה שצריך כדי להיות "זקן" בפורומים האלה :)
בכלל לא מפריע לי :) |
|
|
| Izzy |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
תאמין לי אח שלי, עדיף להיות זקן בן 18 וחצי מאשר להיות צעיר בן 13.5!!
:clown: |
hey i didnt know buddy! i just wrote back in the other thread i started and i thought you were in or already done with the army. my bad.
im 20 years old... trust me when you hit your second decade you feel like the world is going to end cause you're "old" now. damn teenager years are the best. |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Izzy
hey i didnt know buddy! i just wrote back in the other thread i started and i thought you were in or already done with the army. my bad.
im 20 years old... trust me when you hit your second decade you feel like the world is going to end cause you're "old" now. damn teenager years are the best. |
well ya.. but the best time is like when you're 15-16.. not 13.5!... |
|
|
| godsfather |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
well ya.. but the best time is like when you're 15-16.. not 13.5!... |
אל תהיה בטוח 16 כיתה י מתחילים לימודים רציניים בגרויות... כיתה ט זיכרונות הכי טובים |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by godsfather
אל תהיה בטוח 16 כיתה י מתחילים לימודים רציניים בגרויות... כיתה ט זיכרונות הכי טובים |
כיתה ט' באמת אחלה
אבל זה שטויות - בתיכון בקושי לומדים -התקופה של הבגרויות זה התקופה הכי טובה - יוצאים לחופש כבר בפסח ויש כל הזמן חופשות מגן ובגרות - יוצאים כל יום ולכולם יש רישונות כבר...
:) |
|
|
| Scorchio |
אני צם והולך לבית כנסת כמו יהודי טוב
:D
לא כמוכם כופרים
:D |
|
|
| dj alonzo |
| quote: | Originally posted by godsfather
אל תהיה בטוח 16 כיתה י מתחילים לימודים רציניים בגרויות... כיתה ט זיכרונות הכי טובים |
.'הוא בח'... אני בט |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Scorchio
אני צם והולך לבית כנסת כמו יהודי טוב
:D
לא כמוכם כופרים
:D |
צום קל אחי!!!!
וגמר חתימה טובה לכולם... :) |
|
|
| Scorchio |
תודה אחי
למרות שיום כיפור כבר תם לפני שעתיים
:D |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Scorchio
תודה אחי
למרות שיום כיפור כבר תם לפני שעתיים
:D |
כן אני יודע - את הפוסט הזה רשמתי אתמול...
בכל מקרה איך היה הצום? עבר טוב? |
|
|
| Scorchio |
כן כן היה אחלה צום
תם ונשלם עוד יום כיפור |
|
|
| YuVaL |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
וואטטטטטטטטט דה פאק איזה טרד הזויייייייייי LOLOLOL
הייתי חייב לעשות באמפ :X |
|
|
|
|