|
מי הולך לצום ביום כיפור? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Narcotic Mind |
| What can we say ? GJ :D :) ;) :p :cool: :rolleyes: :eyes: :stongue: |
|
|
| DJ-Energy |
בואנה, מה קרה לכם!!, סוף סוף פורום בעברית אז שוב הפעם מדברים אנגלית!?!?!?.. עזבו אותכם שטויות!....
:)
אני לא יודע... נחייה ונראה |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by ripcurl
לא נראה לי שאני יצום
אני לא מסוגל :)
אני לא מאמין שנתנו לנו פורום משלנו
ובלי להשתחצן הפוסט שלי זה מה שמשך את העין
:cool: |
לא רוצה להשתחצן אבל זה לא משך את העיין :)
מה שמשך את העיין זה ה:
PM
ששלחתי לסאומפר והשיחה שעשיתי איתו על זה בצ'ט
והרעיון שהעליתי ! :)
אבל זה לא משנה העיקר שיש לנו פורום :) :) |
|
|
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by luckystrike
לא רוצה להשתחצן אבל זה לא משך את העיין :)
מה שמשך את העיין זה ה:
PM
ששלחתי לסאומפר והשיחה שעשיתי איתו על זה בצ'ט
והרעיון שהעליתי ! :)
אבל זה לא משנה העיקר שיש לנו פורום :) :) |
עזוב אחי, עבודת צוות:D :D
העיקר יש פורום |
|
|
| DJ-Energy |
לא מבין אותכם... סוף סוף יש לנו פורום!!, אז תפסיקו לריב בגלל מי התחילו אותו!!!
כל מה שחשוב שעכשיו יש לנו פורוםםםם משלנווווווווווו
;) |
|
|
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
לא מבין אותכם... סוף סוף יש לנו פורום!!, אז תפסיקו לריב בגלל מי התחילו אותו!!!
כל מה שחשוב שעכשיו יש לנו פורוםםםם משלנווווווווווו
;) |
צודק אחי:D |
|
|
| arik |
| אין לי מושג למה צריך פורם ישראלי אבל סבבה למה לא |
|
|
| DJ-Energy |
מזה למה?..
מזה משנה למה!!
נותנים תיקח!!.. אל תשאל שאלות
חוץ מזה זה סבבה ככה שהישראלים פה מדברים עברית והכל
אפשר לרכל
:p |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
מזה למה?..
מזה משנה למה!!
נותנים תיקח!!.. אל תשאל שאלות
חוץ מזה זה סבבה ככה שהישראלים פה מדברים עברית והכל
אפשר לרכל
:p |
צודק אחי!!!!
:) :) :) |
|
|
| TranceGiant |
hehe ! :)
I managed to install some webfonts so i can read what u write..! but i wont be able to write by myself with hebrew fonts..aval lo meshane
ani lo zam, ani menase kol shana ve kol hazman nishbar..eh efshar? bli lishtot? bli klum..
kama zman yesh lahem ahshav hofesh baarez? |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by TranceGiant
hehe ! :)
I managed to install some webfonts so i can read what u write..! but i wont be able to write by myself with hebrew fonts..aval lo meshane
ani lo zam, ani menase kol shana ve kol hazman nishbar..eh efshar? bli lishtot? bli klum..
kama zman yesh lahem ahshav hofesh baarez? |
congart'z on the new font!!! :)
ויש לאלה שלומדים (ברוך השם גמרתי בית ספר) חופש של 3 ימים והוא נגמר מחרתיים אם אני לא טועה...
:) |
|
|
| Narcotic Mind |
באמת מעניין אותי בני כמה כל החברה פה
בכל מקרה אני ב16 וקצת, כיתה י"א |
|
|
|
|