return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
מי הולך לצום ביום כיפור? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Narcotic Mind
What can we say ? GJ :D :) ;) :p :cool: :rolleyes: :eyes: :stongue:
DJ-Energy
בואנה, מה קרה לכם!!, סוף סוף פורום בעברית אז שוב הפעם מדברים אנגלית!?!?!?.. עזבו אותכם שטויות!....

:)

אני לא יודע... נחייה ונראה
luckystrike
quote:
Originally posted by ripcurl
לא נראה לי שאני יצום
אני לא מסוגל :)

אני לא מאמין שנתנו לנו פורום משלנו
ובלי להשתחצן הפוסט שלי זה מה שמשך את העין

:cool:


לא רוצה להשתחצן אבל זה לא משך את העיין :)
מה שמשך את העיין זה ה:
PM

ששלחתי לסאומפר והשיחה שעשיתי איתו על זה בצ'ט
והרעיון שהעליתי ! :)
אבל זה לא משנה העיקר שיש לנו פורום :) :)
ripcurl
quote:
Originally posted by luckystrike


לא רוצה להשתחצן אבל זה לא משך את העיין :)
מה שמשך את העיין זה ה:
PM

ששלחתי לסאומפר והשיחה שעשיתי איתו על זה בצ'ט
והרעיון שהעליתי ! :)
אבל זה לא משנה העיקר שיש לנו פורום :) :)


עזוב אחי, עבודת צוות:D :D

העיקר יש פורום
DJ-Energy
לא מבין אותכם... סוף סוף יש לנו פורום!!, אז תפסיקו לריב בגלל מי התחילו אותו!!!

כל מה שחשוב שעכשיו יש לנו פורוםםםם משלנווווווווווו

;)
ripcurl
quote:
Originally posted by DJ-Energy
לא מבין אותכם... סוף סוף יש לנו פורום!!, אז תפסיקו לריב בגלל מי התחילו אותו!!!

כל מה שחשוב שעכשיו יש לנו פורוםםםם משלנווווווווווו

;)


צודק אחי:D
arik
אין לי מושג למה צריך פורם ישראלי אבל סבבה למה לא
DJ-Energy
מזה למה?..
מזה משנה למה!!

נותנים תיקח!!.. אל תשאל שאלות

חוץ מזה זה סבבה ככה שהישראלים פה מדברים עברית והכל

אפשר לרכל
:p
luckystrike
quote:
Originally posted by DJ-Energy
מזה למה?..
מזה משנה למה!!

נותנים תיקח!!.. אל תשאל שאלות

חוץ מזה זה סבבה ככה שהישראלים פה מדברים עברית והכל

אפשר לרכל
:p


צודק אחי!!!!

:) :) :)
TranceGiant
hehe ! :)
I managed to install some webfonts so i can read what u write..! but i wont be able to write by myself with hebrew fonts..aval lo meshane

ani lo zam, ani menase kol shana ve kol hazman nishbar..eh efshar? bli lishtot? bli klum..
kama zman yesh lahem ahshav hofesh baarez?

luckystrike
quote:
Originally posted by TranceGiant
hehe ! :)
I managed to install some webfonts so i can read what u write..! but i wont be able to write by myself with hebrew fonts..aval lo meshane

ani lo zam, ani menase kol shana ve kol hazman nishbar..eh efshar? bli lishtot? bli klum..
kama zman yesh lahem ahshav hofesh baarez?


congart'z on the new font!!! :)

ויש לאלה שלומדים (ברוך השם גמרתי בית ספר) חופש של 3 ימים והוא נגמר מחרתיים אם אני לא טועה...

:)
Narcotic Mind
באמת מעניין אותי בני כמה כל החברה פה
בכל מקרה אני ב16 וקצת, כיתה י"א
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement